Vann i kroppen!

Utrolig86

Betatt av forumet
Har hatt dette siden uke 27 kanskje.. Og er nå i uke 33. Spesielt hendene og fingrene er helt 'fulle' av vann. Hele døgnet- ingen forskjell. Blitt litt bedre i beina.

Andre som er plaget med dette? Får nesten ikke til å bøye fingrene på kvelden/ om morgenen. Er det noe jeg kan gjøre med det, tro?

Uff så fælt! Hadde det slik på slutten sist, helt grusomt :-( fant ikke noe som hjalp, men vann og naturlige vanndrivende kan visstnok bedre det litt... Litt.

Jeg begynte å få vann nå på lørdag 29+5, spesielt i høyre hånd.. Du bør holde deg unna salt og drikke vann:). Ellers er det lite å gjøre dessverre..

Fikk i ca uke 30, har 3 fingre på hver hånd som er helt nummne, spesielt på natten og morgenen! Oppdaget også at føttene var "noe" større når jeg skulle ha på meg penskoene til en begravelse forrige uke - så ble sorte vintersko og ikke pumps :-P Noen som har noen tips til hva som kan hjelpe? :-) er i uke 32 nå :-)

Fikk i ca uke 30, har 3 fingre på hver hånd som er helt nummne, spesielt på natten og morgenen! Oppdaget også at føttene var "noe" større når jeg skulle ha på meg penskoene til en begravelse forrige uke - så ble sorte vintersko og ikke pumps :-P Noen som har noen tips til hva som kan hjelpe? :-) er i uke 32 nå :-)
Du kan bruke støttestrømper på beina:). Hendene er det vanskeligere med, men reduser salt inntaket og drikk mye vann:)

Jeg begynte også å plages med vann i kroppen i uke 27, spesielt i bena, men det var ikke så veldig merkbart som det er nå.
Nå kjenner jeg det i både armer og bein.

Jeg var i Oslo forrige helg og tok selvfølgelig med meg bare et par sko og siden jeg brukte støttestrømper på flyet, la jeg ikke merke til at skoene var for "små" før jeg gikk med skoene uten støttestrømper. Det var ganske ubehagelig, så jeg gikk veldig lite den helga :P

Er det noen som vet når vi bør være bekymret for svangerskapsforgiftning i forhold til vann i kroppen? Er det ved plutselig hevelser?

Jeg begynte også å plages med vann i kroppen i uke 27, spesielt i bena, men det var ikke så veldig merkbart som det er nå.
Nå kjenner jeg det i både armer og bein.

Jeg var i Oslo forrige helg og tok selvfølgelig med meg bare et par sko og siden jeg brukte støttestrømper på flyet, la jeg ikke merke til at skoene var for "små" før jeg gikk med skoene uten støttestrømper. Det var ganske ubehagelig, så jeg gikk veldig lite den helga :P

Er det noen som vet når vi bør være bekymret for svangerskapsforgiftning i forhold til vann i kroppen? Er det ved plutselig hevelser?
Sånn jeg har skjønt det så er det plutselige hevelser og forhøyet Blodtrykk :-)

Fikk i ca uke 30, har 3 fingre på hver hånd som er helt nummne, spesielt på natten og morgenen! Oppdaget også at føttene var "noe" større når jeg skulle ha på meg penskoene til en begravelse forrige uke - så ble sorte vintersko og ikke pumps :p Noen som har noen tips til hva som kan hjelpe? :) er i uke 32 nå :)

Er dette vann i kroppen, jeg har og numne fingre noen morgener. Føles som jeg har ligget på hendene og at de har sovna. Men følt litt at hendene er litt hovne noen dager og..
Jeg håper jeg skjønner når fødsel er i gang da hvertfall :P

Er dette vann i kroppen, jeg har og numne fingre noen morgener. Føles som jeg har ligget på hendene og at de har sovna. Men følt litt at hendene er litt hovne noen dager og..
Jeg håper jeg skjønner når fødsel er i gang da hvertfall :P
Det kan være pga vann, kan være litt vanskelig å gripe tak i ting de første våken timene :-P
Men hvis det gjør vondt i håndleddene så kan det visst være et syndrom av noe slag fikk jeg beskjed om! :-)

Det kan være pga vann, kan være litt vanskelig å gripe tak i ting de første våken timene :p
Men hvis det gjør vondt i håndleddene så kan det visst være et syndrom av noe slag fikk jeg beskjed om! :)

Heldigvis ingen vondt i håndledd, bare numne fingre noen morgener og litt mer pølsefingre enn vanlig av og til :P

Merka for første gang i dag at joggeskoa stramma litt, så da etterpå at de var "hovne" av vann. Vært mye tråkking på jobb siste dagene, så tenker å kjøpe støttestrømper på lørdag og se om det hjelper :)

Back
Topp