Vann i kroppen?

MarcusMamma

Forumet er livet
Når fikk dere det i svangerskapet. Har bare 0-1 nå men hadde mye med de forrige men husker ikke når det ble værre

Siste måneden. Særlig siste to ukene.
Det ble plutselig veldig mye iløpet av natta. Gikk og la meg torsdag, våkna opp fredag og beina mine var ikke til å kjenne igjen :P Det så ut som fem små cocktailpølser på enden av en vannballong.
Gikk halvannen uke så fødte jeg :P Men hadde seriøst problemer med sko altså. Hadde ikke plass i noen av dem så det var vanskelig å gå.

Siste måneden-6 ukene denne gang.. 1-2 da, men merker de veldig godt når jeg forsøker å krølle tærne for eksempel.

Var ikke plaget med vann i kroppen i det hele tatt...

Hadde kun i hendene, men det kom 4,5 mnd og varte til etter fødsel, sikkelig plagsomt da jeg konstant hadde vondt i hendene og slet med mye rart som å skjære opp brød og smøre på skiven... Våknet på nettene av de var vonde osv...

Merket det egentlig dagen før vannet gikk. Husker det prikket i føttene og da jeg tok av meg sokkene hadde jeg ikke mellomrom mellom tærne lenger :p

Men ellers kan heg ikke huske at jeg var plaget i det hele tatt...

Var vel den siste mnd om jeg husker rett og dette var på vinteren.

Sommeren sliter jeg mye i utgangspunktet og hovner opp i varmen så med termin i juli så regner jeg ikke med å få på meg sko egentlig...

Fikk ikke før etter fødselen nå med nr 2 :-/ aldri med nr 1

Back
Topp