vann i kroppen

Vanilla

smell of coffee
Herrigud jeg våknet opp i dag til en kjempe hoven venstre hånd og fot.
Og vekten hadde steget drastisk! Jeg har drukket mindre vann de siste dagene pga tannverk, men at jeg skulle få så mye vann i kroppen var virkelig overaskende!
Jeg har hatt litt vann i kroppen hittli, men ikke slik:confused:
Jeg skal til legen senere i dag så får sjekket om alt er bra. Uke 40 i morgen btw

Hvordan går det med dere damer? Har dere vann i kroppen?

Jeg savner anklene mine :( Sliter litt med sko, og tør ikke bruke ringene mine på dagtid i tilfelle jeg glemmer ta dem av om kvelden, men ellers har det gått ganske greit. Det blir værre når jeg sitter i sol og varme, men ikke så ille at jeg heller vil være inne :D

Her fylles beina og hendene med vann om jeg ikke er flink å passe på. Drikker jeg for lite, og ikke tar forhåndsregler så hovner jeg opp med en gang! :)

Jepp, føtter og legger er giga.....:-(

Sent from my iPhone using BV Forum

Jepp, får så vidt presset på meg crocks som er kjøpt for store, en kan tydelig se formen av skoen på foten min etter 10 min :P

Har ikke vært plaget m mye vann i kroppen, men nå den siste uken (termin på fredag) har legger å føtter blitt fryktelig ubehagelige og tykke av vann... Huffameg nå må gutten min snart komme ut:p

Nei, det har jeg slupper unna. Hovner opp litt i føttene på kveldene, men er normalt igjen på morningen.

Her har begge bena blitt steinharde. Kjenner at det kribler og dovner bort i føttene flere ganger. Hendene føles også litt stive når jeg skal lukke dem. Må veie meg i morgen, her tror jeg vannmengden straks vil gi meg 3 sifre på vekten :o

Back
Topp