Vann i kroppen

Anna•

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Mailykke <3
VIP
Himmelbarn
Marsboerne2017
Hei damer:greet025

Jeg våknet i dag med veldig hovne ankler og innså at jeg har fått en del vann i beina...:gen026

Var veldig vondt å gå og fikk omtrent ikke på meg støvlettene mine...:sad010

Jeg har hatt en veldig stressende helg ,vært på reise og har bært en del og er mildt sagt utslitt:smiley-ashamed004

Er det noen andre som har fått vann i kroppen enda? Jeg er i uke 34 nå, og har en del uker igjen.
Frykter nå at hele meg skal bli fyllt med vann....:stop

Hvis noen av dere her inne har noen erfaringer fra tidligere svangerskap eller generelle tips eller råd ifht dette , vil jeg gjerne høre om det. :anyone

Misunner deg ikke! Kan bare anbefale deg å sitte ned, slappe av med beina høyt. Støttestrømper, drikke masse vann, vann fordriver vann, spis saltfattig mat (salt binder veske).., alt jeg kommer på i farten :)

Jepp! Samma her. Vannet kom denne uka. Ikke bare i bein, men i ansiktet også. Herreguuud som jeg ser ut. :P

Du kan gjøre diverse ting selv for å prøve å begrense vannmengden. Som feks drikke mye vann. Veldig mye vann. Og unngå salt. Taco gjør meg ekstra ille :P Popcorn, pølse, halvfabrikat mat, potetgull. Du vet, alt som er digg :P

Jepp! Samma her. Vannet kom denne uka. Ikke bare i bein, men i ansiktet også. Herreguuud som jeg ser ut. :p

Du kan gjøre diverse ting selv for å prøve å begrense vannmengden. Som feks drikke mye vann. Veldig mye vann. Og unngå salt. Taco gjør meg ekstra ille :p Popcorn, pølse, halvfabrikat mat, potetgull. Du vet, alt som er digg :p
Åh så typisk:argue!
Nå som endelig trodde jeg kunne kose meg litt ekstra... :happy

Hvor kom det først på deg?
Har du vondt?
Jeg er veeeeeldig øm i anklene:smiley-angry017

Åh så typisk:argue!
Nå som endelig trodde jeg kunne kose meg litt ekstra... :happy

Hvor kom det først på deg?
Har du vondt?
Jeg er veeeeeldig øm i anklene:smiley-angry017

Ja, etter en dag med mye løfting og ståing er jeg ekstra ille. Da blir det vondt. Sko er nå løse joggesko etter anbefaling fra lege. (Superdupert at det snør som aldri før nå liksom....)

Kom først i fingrene. Pølsefingre :-P Så ankler og legger og nå ansikt... jeeej :-P

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ja, etter en dag med mye løfting og ståing er jeg ekstra ille. Da blir det vondt. Sko er nå løse joggesko etter anbefaling fra lege. (Superdupert at det snør som aldri før nå liksom....)

Kom først i fingrene. Pølsefingre :p Så ankler og legger og nå ansikt... jeeej :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Jeg tenker og håper at det kan komme av at jeg har stresset og bært veldig tungt i helgen ?
Og at det går over?

Etter at jeg kom hjem i ettermiddag , fikk tatt meg en varm dusj, funnet sofaen og lagt beina på bordet- føler jeg nå at hevelsen har gått vesentlig ned.

Men blir spennende å se i morgen.
Beina er for øvrig kjempe varme :eek:

Ikke veldig hoven men ser at jeg får merker på anklene av sokker, og at skoene er litt for smale. Sånn som i helgen når jeg sover flere timer enn vanlig om natten hovner jeg også i hendene, ikke så veldig synlig, men jeg kjenner at det prikker i både hender og føtter, men det gir seg heldigvis når jeg står opp og begynner å bevege meg. Jeg føler at de dagene der jeg har fått nok bevegelse og sirkulasjon i kroppen så er det mindre hevelse i beina.

Sitter i sokkelesten på jobb, og snart havner vel beina på pulten og tenker jeg ;)

Vann i beina, med det sykeste sokkeskillet om kvelden jo :p
Nå går jeg 12 timers vakt på jobb siden jeg er på øvelse
Går rundt i stramme marsjstøvler hele dagen... kanskje ikke så rart man får skille...

Føler at det eneste som hjelper meg er å bevege seg å spise sunt, drikke mye vann... :) merker det fort etter en helg med mye sofasitting og utskeielser at vannet samler seg, faktisk! :/

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

I natt har jeg ligget med det putelasset under føttene mine, og når jg våknet nå kunne jeg endelig se anklene mine igjen.:smiley-angelic003For en herlig følelse!

Fikk masse vann tidlig i svangerskapet, var bare et par mnd på vei da gifteringen måtte av. Har bare et par sko som jeg klarer å få på meg, og de burde egentlig kastes. Kan bare glemme å gå med klokke eller armbånd. For ca en mnd siden eksploderte ansiktet mitt :(
Legen sa drikk mye vann, unngå salt, og ha litt bevegelse. Hvis en har hovne føtter så kan det hjelpe å heve dem når en har anledning, men med at hele meg er så hoven, så vet jeg ikke om det er noe særlig poeng...

Sent from my iPhone using BV Forum

Fikk masse vann tidlig i svangerskapet, var bare et par mnd på vei da gifteringen måtte av. Har bare et par sko som jeg klarer å få på meg, og de burde egentlig kastes. Kan bare glemme å gå med klokke eller armbånd. For ca en mnd siden eksploderte ansiktet mitt :(
Legen sa drikk mye vann, unngå salt, og ha litt bevegelse. Hvis en har hovne føtter så kan det hjelpe å heve dem når en har anledning, men med at hele meg er så hoven, så vet jeg ikke om det er noe særlig poeng...

Uff, føler virkelig med deg...
Har det blitt noe bedring, eller har det bare blitt mer og mer vann?

Jeg sniker fra mars

Kjenner igjen dette jeg. Ikke så verst at jeg ikke fikk på meg skoen. Men med det sagt må jeg innrømme at jeg må ha støttestrømper på meg i jobbing. Ellers hade jeg nok ikke klart å jobbe hele dager på min jobb.

Jeg er mer plager med hovne fingerledd. Har en jobb som krever pirkete fingerbevegelser som det er vanskeligt å få gjort nøye nå. Det verste er at det gjør vondt som f*n.

Nå er jeg i permisjon så beina når bedre men ikke fingrene.

Uff, føler virkelig med deg...
Har det blitt noe bedring, eller har det bare blitt mer og mer vann?
Blir vel gradvis verre. Ikke alltid jeg merker det så mye selv med at jeg er så stor, men merket veldig godt da jeg våknet med de armene og da jeg våknet med det feite ansiktet. Men merker godt størrelsen på magen ;) Har ei vennine som sier hun ser det godt fra gang til gang vi møtes. Hun tror hele tiden at jeg ikke kan bli større og hun tar feil hver gang :P

Takk for at dere ville dele deres erfaringer med meg.
Vannet i beina er helt borte nå, så jeg vet virkelig ikke hva som var grunnen til at jeg plutselig fikk dette...
Håper det ikke kommer igjen, var veldig ubehagelig :(

Husk å ta av dere ringer før det blir for mye vann......det gjorde ikke j,så endte med å måtte klippe avImageUploadedByBV Forum1395131695.594505.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum mobile

Var litt sen selv, men slapp heldigvis å klippe den. Har en mye breiere ring, så det hjalp, men måtte legge fingen i isvann og olje den inn. Tips: legg tynn sytråd rundt fingen for å minke diameteren på fingen forand ringen, det hjelper selv om det er ubehagelig ;) Diamanten skrapet opp fingen min for det, men fikk den av :)

Var litt sen selv, men slapp heldigvis å klippe den. Har en mye breiere ring, så det hjalp, men måtte legge fingen i isvann og olje den inn. Tips: legg tynn sytråd rundt fingen for å minke diameteren på fingen forand ringen, det hjelper selv om det er ubehagelig ;) Diamanten skrapet opp fingen min for det, men fikk den av :)
Gikk altfor lenge med den på j...prøvde olje å isvann å smør å tanntråd flere ganger å alle mulige kjerringråd men tilslutt måtte j bare få den av får reparert den etter fødselen da heldigvis

Sent from my iPhone using BV Forum mobile

Back
Topp