Vann i kroppen :(

danmark

Glad i forumet
Blæh, får plutselig ikke på meg de vanlige skoene mine! Vekta har også begynt å skyte fart oppover, og jeg er skikkelig hoven i ansiktet (!) når jeg våkner om morgenen.

Har begynt med støttestrømper, føler meg som en gammel kjerring, hehe.

Har ellers ingen tegn til svangerskapsforgiftning, så er nok bare pga at det nærmer seg slutten.

Andre som føler seg noe "oppblåst" nå mot slutten?

Har hatt vann i kroppen lenge... Bruker å støttestrømper hver dag

Fikk masse vann i kroppen sist, da måtte jeg gå med forlovelsesringen i smykke rundt halsen fra uke 20 eller noe :) Men denne gangen har jeg *bank i bordet* sluppet unna, i alle fall foreløpig. Litt synd egentlig; for det betyr at de fleste kiloene jeg har gått opp til nå er fett ;)

Skulle sett beina mine på denne tida sist gang... Vi snakker låra rett i skoa altså. Og hadde sykt mye vann i kroppen til ett par uker etter fødsel. Nedtur å gå i crocs str 41 da liksom. Eneste jeg fikk på beina

Det er akkurat begynt hos meg og. :-p ikke særlig gøy. Men for min del er det 5 uker til termin. Sååå jeg nermer meg virkelig slutten.

Har også fått en del vann i kroppen. I hendene, føttene og litt i ansiktet. Føtter er værst. 34 dager til terminen.

Det er akkurat begynt hos meg og. :-p ikke særlig gøy. Men for min del er det 5 uker til termin. Sååå jeg nermer meg virkelig slutten.

Akkurat 5 uker her og, så heldigvis ikke så lenge igjen :)
Har nå brukt støttestrømper i 3 dager, og det har fått det til å gå noe tilbake :) I tillegg har det blitt flere timer i senga nå som det er helg, tror det har hjulpet på og :)

Back
Topp