Vann i kroppen!

Er litt plaget på kvelden - men ingenting i nærheten av hva jeg var med storesøster. Da var jeg en flodhest pga alt vannet!

Lillebror er på vei ♡ 21. Februar 2014

Jeg har endel i føttene, men hjelper med støttestrømper :)

var helt enormt plaget sist, fikk ikke på meg mannfolket sine sko engang fordi vristen ble så inni granskauen høy.. jeg bruker str 39/40 og han bruker str 46...og jeg hadde ikke sjans å komme nedi o.O så ut som en vandrende vannballong men det var pga dårlig sirkulasjon pga invalidiserende bekkenløsning.
Denne gangen har jeg normalfunksjon i bekkenet *bank i bordet* og jeg unngår salt og sukker. Tar meg et kvarter på ergometersykkel også hver dag for da får jeg god sirkulasjon uten å ha hele kroppsvekten på bekkenet mens jeg er i aktivitet :) er hoven så jeg ikke får på meg forlovelsesringen min :/ og får selvsagt sokkemerker, men sålenge det ikke er værre enn som så kan jeg vel ikke klage ^^

Ikke veldig plaget med det denne gangen. Noen dager er det en del i legger og fingre og armer, men det går tilbake igjen. Sist hadde jeg masse, var konstant "sprengt" overalt og det hjalp ikke å sitte med bena høyt eller hva jeg spiste - men det var jo antageligvis fordi det var sf og ikke "vanlig vannansamling" som er normalt i svangerskapet. Måtte også bruke samboers sko - men de var også alt for trange. Endte opp med ullsokker og plast utenpå...

Back
Topp