Vann i kroppen

Tresmåhjerter

Gift med forumet
Andre som ikke har fått noe vann i kroppen? Første svangerskap hvor jeg har null vann, å det er rart når det har vært så varmt. Men Gud hvor deilig det er å kunne få på seg skoene:)

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Har kun 1 i ødem.. Ikke noe særlig hoven i det hele tatt.. :) Kan bruke mine egne sko. Men jeg er førstegangsfødende, så har ikke noe å sammenligne med..

Aldri hatt-selv ikke med alvorlig sf og HELLP med førstemann:-) heldig sånn!!!

Jeg hadde ingenting denne gangen men første hadde jeg 3 i ødemer.

* Lillesøster kom 26.juli, termin var 19.08 *
* Sladrer med Lillemirakel *

Har ingen ting, dvs har 0-1 men får vare bitte litt i anklene på varme dager på kvelden. Passer alt av sko, ringer osv:)

Venter nr 3 4. August:)

Er så rart, hadde masse med nr 1 og 2. Med nr 1 passet ikke crocsa en gang:p

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Er så rart, hadde masse med nr 1 og 2. Med nr 1 passet ikke crocsa en gang:p

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

crocsa passer ikke her heller :P så nå har jeg roooosa slipperser med borrelås så jeg kan stille dem etter hvor hoven jeg er :)

Har 1 i ødem bare , men eneste skoene jeg kan gå med er ballerinasko, og får ikke på meg ringer ;)

Venter ei prinsesse i august <3
* Sladrer med Tresmåhjerter *

Jeg hadde mye for noen uker siden, men plutselig bare forsvant det.. Helt greit det altså ;) har 0-1 i ødem nå. Forrige svangerskap hadde jeg ingenting. :)

Var på kontroll på onsdag..og null på ødem. Men fra kvelden den dagen så har jeg hatt så hovne bein og hender. Får ikke på meg sko lengre, og hjelper ikke å ligge høyt med beina :( Skikkelig elefantføtter..

Sent from my GT-I8190 using BV Forum mobile app

Back
Topp