Vann i kroppen

JannePåLandet

Flørter med forumet
Jeg er nå 37+5 og har ikke merke vann i kroppen.. Andre ? Med nr 1 husker jeg som det var i går den siste mnd at det svei i føttene og ingen sko passet . Kanskje jeg er mer heldig denne gangen :-) er kanskje like vanlig som uvanlig det med vann i kroppen ? Ønsker alle mødre og rugende en fin lørdagskveld <3

Jeg er 39 uker imorgen, og jeg har heller ikke vann i kroppen! :-)
Hadde det ikke i de 2 forrige svangerskapene heller! :-)
Så er vel kanskje like uvanlig som vanlig da?

Vært plaget periodevis. Spesielt hvis det har vært veldig varmt inne eller at jeg har gått/stått mye. Siste dagene *bankibordet*, har jeg vært fin:)

Jeg har litt vann, merker det i grunn bare på ringen.. Det er noen uker siden jeg har hatt den på nå.

Heldige dere! Jeg har bein som ser ut som tømmerstokker! Kan ikke bruke sokker over lengre tid, for da ser det ut som om føttene mine prøver og spise sokkene! Ellers så er jeg ganske fornøyd med vannet som samler seg i leppene, angelina jolie look-alike ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Lite vann i kroppen denne gang, ikke noe som jeg merker iallefall :-)
Med guttungen hadde jeg mye, men sikkert siden han er født i sept. og da var det varmere...

0 i ødem denne gangen og forrige gang:-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

1-2 på ødemer. Mest i fingrene og bena.

LItt vatn i kroppen denne gangen, nokre dagar meir enn andre. Forrige gang hadde eg nokon dagar som var skikkelig ille, men da fødte eg i juli, og satt mykje ute og sola meg i finveret, så det er ikkje så rart at eg hadde meir...
Sånn sett trur eg det er veldig lurt å vera høggravid på vinteren.

Back
Topp