Vann i kroppen

MTDC

Forumet er livet
VIP
Noen andre som er plaget med vann i kroppen? Jeg kan ikke lengre ha på meg ringer og klokke fordi fingre og håndledd er dobbelt så store som vanlig.. Akkurat nå er det så ille at det gjør direkte vondt i leggene fordi jeg kjenner vannet presser på og strammer huden.. Noen som har tips til hvordan det kan bli bedre? Gjerne noe som fungerer med en gang, så man slipper å ligge med bena høyt i timesvis uten at det egentlig har noen særlig effekt...
 
De sier at det skal hjelpe å drikke masse vann.
men tror det er gradvis virkning ja...
 
Har ingen tips dessverre, håper noen andre har.. Jeg hadde tatt kontakt med lege for tips og råd hvis det vedvarte.. Det eneste jeg opplever er at hendene er litt hovne om morgenen.
 
Svigermor som er sykepleier mener jeg skal få tak i vanndrivende medisiner.. Men de skal visst ikke tas uten å ha snakket med lege, så jeg får vel bare holde ut til jeg skal til legen på tirsdag.. :(
 
Skal visst funke å drikke masse, masse vann, spise lite salt og å ha beina høyt så ofte som mulig. :)
Kaffe er også vanndrivende.
 
Har vært bedre nå de to siste dagene når jeg har brukt støttestrømper, så jeg må nok bare passe på å få vasket dem om kvelden så de er tørre igjen til morgenen.. Drikker mye vann, bruker ikke mye salt og slapper av mye i sofaen, så jeg gjør liksom alt "riktig", men det blir helt ekstremt mye vann likevel.. Sånn var det forrige svangerskap også, så det er sikkert ikke stort å gjøre med det...
 
Huff..nei, noen er vel bare ekstra plaget... Har sånn normalt med vann jeg...ser mer merkelig ut enn det er ubehagelig heldigvis...
 
Ja, jeg har nok litt ekstra, for på slutten av forrige svangerskap var både føtter og hender ballonger og jeg kunne ikke skimte bena inne i føttene engang.. Men det rant av så fort hun var ute, så ca en uke etter fødselen hadde jeg gått ned over 10 kilo og kunne se bena inni føttene igjen:) Gleder meg til å bli fri for vann i januar/februar en gang;)
 
Jadde først 26. januar, men etter UL ble den flyttet til 1. februar.. Det er egentlig helt umulig, for jeg og mannen min bodde på hver vår kant av landet akkurat i den perioden, og han var bare på besøk en helg, og det var akkurat da jeg hadde eggløsning, så hun må ha blitt laget da.. Jordmor regner 26. januar når jeg nærmer meg termin i forhold til igangsettelse og sånt på grunn av at den andre terminen er umulig, men jeg regner 1. februar, sånn at jeg ikke skal være psykisk forberedt på 26. januar for så å føle at jeg går lenge over sånn jeg gjorde sist..

Er aktiv på begge termingruppene da;)

Når er din?:)
 
Har 15 februar... Så hører bare til her jeg :)
Det må være greit nå når det er krig i hvertfall:) Jeg får plutselig ekstremt mange tråder å følge med på og skrive i nå som jeg føler litt på ansvaret for å skrive flest mulig innlegg i begge gruppene;) Men synes det er litt gøy også, for de fleste i januargruppa kommer nok til å få før meg, men så får jeg kanskje vært av de aller første i februargruppa, og det synes jeg er litt kjekt ;)
 
Hehe... Jeg synes det er hyggelig med litt action på fotum jeg... Er jo delvis sykemeldt..så har litt tid til overs :)
 
Samme her:) Også er jeg så lei av TV, og mannen sitter og spiller Angry Birds, så da synes jeg det er superartig å kunne være her:)
 
Hehe...ja..hva er det egentlig med lørdagskvelder på tv? Bare ræl jo....
 
Ja, lørdag er en elendig dag i så måte.. Frem til nå har vi brukt lørdagene til å se på filmer og serier på DVD, men nå har vi gått litt tom ;)
 
Lørdagskvelden er udugelig på tv ja... sitter med en film som jeg har sett mange ganger før,, greit å trykke litt på datan også da :)
Vi har også gått tom for DVDer, men serier har vi ikke hatt så mange av.. Tips til serier? :)
 
Lørdagskvelden er udugelig på tv ja... sitter med en film som jeg har sett mange ganger før,, greit å trykke litt på datan også da :)
Vi har også gått tom for DVDer, men serier har vi ikke hatt så mange av.. Tips til serier? :)
Vi har sett Bones og Big Bang Theory den siste tiden.. Om du har netflix kan jeg anbefale How I met your mother...
 
Ja, har vel egentlig sett ganske mange serier også da :D For de er godt sett.. Vi har sett på Grimm, det har nettopp startet igjen,, veldig gøy hvis du liker litt sånn fantasy opplegg .
 
Jeg liker egentlig ikke fantasy i hele tatt.. Bare sitter og venter spent på at den siste sesongen av Bones skal begynne på TV3, for jeg er akkurat ferdig med den nest siste på DVD.. Jeg liker best komedie, intelligent humor (typ Big Bang theory) og krim av diverse slag.. Funderer på om jeg skal begynne å se noen nye krimserier, men har en følelse av at forumet kommer til å ta så mye tid at jeg ikke gidder å se på TV;)
 
Back
Topp