vann i kroppen.

sol angelica

Glad i forumet
Noen andre som har fått vann i beina?  Merkte d når eg tok av meg strømpene at eg hadde mer merke etter strikken enn vanlig.

Ja. Jeg merket det etter 5 timer med stående malingsarbeid her om dagen. Siden det får jeg vondt i beina når jeg står/går mye så jeg prøver å slappe av en del med beina høyt.

Jeg har fått vann i ene foten, jeg, så ene støvletten min er litt trang helt nederst ved ankelen, men så lenge jeg er i bevegelse er alt fryd. Kan ikke sitte lenge i ro med dem, så de er bare til for tur eller til og fra jobb siden det er så mye slaps ute og går i Bergen. Var litt sent ute en dag og måtte bare hoppe i de vanlige skoene mine og løpe ut. Jeg var iskald og klissvåt på beina halve arbeidsdagen :<

Det har begynt å sniiiike seg innpå her også. Merker det mest i hendene når jeg står opp, men også litt på beina om kvelden, får slike sokkemerker mer enn før.

Forrige sv.skap hadde jeg ca 18 kg med vann på slutten ( dette forsvann i løpet av noen uker etter fødselen) og jeg krysser det som kan, for at jeg ikke får så mye denne gangen!

Ja! Måtte ta av ringene allerede rundt uke 10!! Og jeg har så følsomme ben og ja!! Føler meg helt møkk..

Takk for svar:-) Godt eg ikkje e aleina:-D E heldigvis bedre i kveld.

Back
Topp