• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Vann i kroppen?

Gutt2012/spire 2015

Elsker forumet
Junibarna 2015
Jeg har de siste ukene fått en del vann i kroppen.. Merker det veldig i ben og fingre og forlovelsesringen henger nå rundt halsen og tærne ser ut som pølsesnabber!! Hehe. Og dette er jo helt normalt, men den siste uka har hendene mine dovnet veldig bort om natta. Jeg våkner flere ganger og må til med fingergymnastikk for å få følelsen igjen.. Og i tillegg har jeg har fått smerter i fingerleddene når jeg bøyer fingrene.. Tror dere dette har noe å gjøre med vann i kroppen? Andre som har det på samme måte?

Opplever samme som deg "gutt2012"! Føler meg som ei skikklig gammel dame med stive ledd om mårran.. Hendene dovner bort om natta og jeg må gjøre litt fingergymnastikk for å få de igang igjen. Har en del vann i kroppen, noe som har økt siste dagene.

gutt2012 skrev:
Jeg har de siste ukene fått en del vann i kroppen.. Merker det veldig i ben og fingre og forlovelsesringen henger nå rundt halsen og tærne ser ut som pølsesnabber!! Hehe. Og dette er jo helt normalt, men den siste uka har hendene mine dovnet veldig bort om natta. Jeg våkner flere ganger og må til med fingergymnastikk for å få følelsen igjen.. Og i tillegg har jeg har fått smerter i fingerleddene når jeg bøyer fingrene.. Tror dere dette har noe å gjøre med vann i kroppen? Andre som har det på samme måte?

Jepp, er ikke alltid jeg greier å gå skikkelig for det gjør vondt i beina, å ikke alltid jeg greier å strekke ut fingrene skikkelig. Kjennes ut som de er stivnet fast og huden er for liten :p Glad det snart er termin :-) 

lmk88 skrev:
Kjenner meg sånn igjen i hva dere skriver :P

mhm:P

kan ikke sitte på kjøkkenstolen og spise,da kommer den fosse n i føttene og gjør vooondt:P

Her også. Prikker i fingrene og gjør vondt å bøye de, så går jeg og rister på de hele tiden for å se om det hjelper :p

Back
Topp