Vann i kroppen..

Gutt2012/spire 2015

Elsker forumet
Junibarna 2015
De siste par dagene har jeg blitt ganske hoven i fingre og føtter.. Ganske ubehagelig å kjenne at man ikke har samme bevegelighet i leddene som tidligere.. Forlovelsesringen ble hengt rundt halsen for ei god uke siden.. Ikke kjangs! Hehe..Tror det er ganske vanlig ... (er 33 uker på vei) noen som har noen tips til hvordan man minske hevelsen/vannet, evt unngå at det kommer mer? Ha en strålende adventstid jenter! :)

Vann i kroppen er ganske vanlig seint i svangerskapet. Har sluppet unna ganske greit denne gangen, ødemene er på 1, så jeg har litt i anklene. Sist var jeg skikkelig hoven over hele kroppen, da lå jeg på høyeste grad. Støttestrømper skal være bra til beina vistnok, men jeg hater å ha de på. Ellers har jeg hørt at det funker å ligge med beina høyt.

Drikke masse vann, slappe av, bena høyt og strømper.

Unngå saltmat, drikk masse vann, støtte-strømper, lette gå turer. En massasje :) For å få blod sirkulasjonen i gang :) ligg med føttene hevet. 
Har begynt å bli plaget med vann i kroppen, og når det er som verst bruker disse rådene å hjelpe på :) 

Back
Topp