Vann i kroppen si du!!

Februar?

Forumet er livet
Herrlighet. Jeg har lagt på meg to kilo siden i går. Og tror jammen at alt sammen er bare vann. Jeg har så vondt i beina og fingrene. Skulle helst bare tatt det med ro i dag, men det har jeg ikke tid til. Det er så ille at det er litt vondt egentlig!

Bruker støttestrømpene mine også nå. Har vært litt sløv på det i noen dager og det straffer seg med en gang. Ikke noe artig altså.

oi såpass å ja..[&:]
du får prøve å ta det med ro da hvertfall!

Huff da,tråki med det vannet [&:] Er vel ikke noe vi får stoppet heller..

I know how you feel.
Fått så mye vann i kroppen selv, spes i fingrene og bena. Føles som jeg har fått en allergisk reaksjon og hovnet skikkelig opp....
Får trøste oss med at det snart er over:)

huff..for noe dritt..jeg var skikkelig hoven og ill i beina i går også..etter å ikke ha brukt støttestrømper på jobb..nå blir det påan igjen med de i dag. :)

Støttestrømpene hjelper veldig godt synes jeg. Det er bare at de koster så mye at jeg ikke har råd til å kjøpe flere og er ikke flink nok til å vaske dem hver dag så det blir når jeg får tid liksom. Nå må jeg nok bare skjerpe meg for støttestrømper er bra. Vil jo ikke at kiloene skal komme på den måten da. To kilo om dagen liksom. Altfor mye!

åj, kjiipt. Legg deg med bena høyt og drikk MASSE vann =)

ORIGINAL: Lillyann

hvor kjøper dere disse og hvor mye koster dem?

kjøpte et par på apoteket sist jeg var gravid, husker ikke hvor mye de koster

de har på apoteket ja :) koster vel mellom 150-200 kr :) men vel værdt det :)

Huff da, to kilo med vann! Skjønner godt at det er vondt! Får håpe det ikke blir noe mer vann til deg da! Er vel begrensa hvor mye vann kroppen tar inn også?
Har hørt at det hjelper å drikke vann. Det høres litt merkelig ut for meg, men hører flere anbefaler det [:)]
Støttestrømpene mine betalte jeg 190 kr for, det var jo litt billigere enn det du betalte for de.

uff så vondt[&o]
her har jeg "bare" fått masse vann i fingrene, vondt ja! sitter med hendene høyt over hodet om kvelden og pumper hehe i håp om at det blir bedre[:D]

ORIGINAL: kolibri

uff så vondt[&o]
her har jeg "bare" fått masse vann i fingrene, vondt ja! sitter med hendene høyt over hodet om kvelden og pumper hehe i håp om at det blir bedre[:D]

Jeg har også masse i fingrene.. Dovner dine bort når du bruker de mye?
Min blir værre og værre,er dette normalt?
Prikker og dovner bort [&:]

ORIGINAL: LMG86

uff så vondt[&o]

ja de begynte å dovne bort i 2 trimester, blir jo bare værre og værre. Nå er det vanskelig med finmotorikk og det er vondt å bøye dem. Det rare er at det er høyre hånd som hovner mest opp og som er vond, er ikke likt på begge sider[8|]

Jeg kjøpte mine på en spesialbutikk i Trondheim. Kostet 580 kr for ett par, men kjøpte de neste på apoteket. Der kostet de 190 kroner. Ikke like stramme, men hjelper like godt. En befrielse å få dem på.
Fingrene mine er ikke så veldig dovne, men vanskelig som andre å bruke finmotorikken.
Har også hørt at vann hjelper da de får vannet ut når man går på do. Og unngå å spise eple (sier mammaen til Agga[:)])
Håper ikke det kommer like mye vann de neste dagene nei. Det får holde nå[:)]

uff så vondt[&o]

ja de begynte å dovne bort i 2 trimester, blir jo bare værre og værre. Nå er det vanskelig med finmotorikk og det er vondt å bøye dem. Det rare er at det er høyre hånd som hovner mest opp og som er vond, er ikke likt på begge sider[8|]

Det er akkurat det samme her,høyre hånda som er værst.. Kanskje det har noe med at vi bruker den mest? For min venstre er ikke sånn i det heletatt.. [8|]
Og om jeg kommer bort i et punkt på høyre hånda er det som et lite "støt"..

da har jeg vært på støttestrømpe shopping. Merket at de hjalp med en gang jeg fikk de på..

Jeg har det akkurat som deg, LMG86, så du er ikke alene om det :)

uff så vondt[&o]

ORIGINAL: Lillyann

da har jeg vært på støttestrømpe shopping. Merket at de hjalp med en gang jeg fikk de på..

Genialt ikke sant? Er så glad jeg har kjøpt meg det jeg[:)]

Jeg er også helt opphovna i leggene, føttene og fingrene pga vann, irriterende!

Back
Topp