Vann i kroppen!! Flere?

LykkeliMamma<3

Blir kjent med forumet
Bare på noen daga har eg fått såååå mye vann i føtter og fingra :( vært på 2 dager ferie i hunderfossen me de små og gått masse. Da ble eg sånn! E d flere? E d vanlig når d vanlig blir varmt? Hatt vann i slutten på begge tidligere svangerskapene men kan ikke huske at det kom så fort!?!? :/ e ikke dårlig på andre måter heldigvis!

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Har ikke, men hadde ei venninne som hadde tær som tømmerstokker siste halvdel av svangerskapet :O Huff.. det ser ikke godt ut..

tror nok ikke det er så unormalt nå nei dessverre, prøv å hold føtter høyt så ofte du kan :)

Hos meg begynte det gradvis, men i varmen merket jeg at det ble en god del verre over natta. Gifteringen ligger fint i nattbordet... Kan nok ikke bruke den igjen før om et par mnd...
Håper det blir kaldere igjen snart.

Jeg har litt vann rundt ankler og hender.. Ikke mye enda, selv i denne varmen ☺ Håper det holder seg slik!

Her og fikk jeg elefantføtter å ankler nesten over natten, å fingrene er vonde å klemme sammen..:( Hjelper å sette dem høyt om kvelden, selv om det er like ille neste dag etter å ha stått litt oppreist..off..er tungt å være gravid i denne varmen!!

Her og har elefantføttene kommet :( går med støttestrømper hele dagen å på kvelden ligger jeg med føttene høyt oppe :) hjelper mye :)

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg hadde så godt som ingenting forrige svangerskap (men var da høygravid på høst/vinter). Nå blir jeg veldig hoven i beina og fingrene, men mener det er ganske vanlig når det er varmt......

Er dessverre helt vanlig :p Her har jeg hatt elefantføtter helt siden før 17.mai og har ikke blitt noe mindre for å si det sånn ;) Helt uaktuelt med støttestrømper i denna varmen, så blir heller litt beina på bordet i løpet av dagen ;)

Fikk det plutselig i går! Det kom med varmen og en svett og varm tur med litt trange sko. Føttene mine ble så hovne og kjenner det prikker litt i fingrene. Men drikker MASSE og legger beina opp så ofte jeg kan og det hjelper.
Så ikke fullt så ille nå.
Men kjenner varmen tar på. Helt utslitt i dag.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Uff.. synd å se d men e litt godt å vite at d ikke bare e meg!! :p unna ingen for d e skikkelig dritt! E på legevakta nu for å få sjekka urin og blodtrykk da d ikke e noen som har gjort på over en mnd og går me tvillinga! Oppfølling e bra ja... håpe d ikke e mer enn vann!

Uff.. synd å se d men e litt godt å vite at d ikke bare e meg!! :p unna ingen for d e skikkelig dritt! E på legevakta nu for å få sjekka urin og blodtrykk da d ikke e noen som har gjort på over en mnd og går me tvillinga! Oppfølling e bra ja... håpe d ikke e mer enn vann!

Åssen gikk det på legevakta?

2+ på urin men blodtrykket va bra. Så må levere nye prøva på mandag. Men lå me Beina høyt i hele går fikk samboer til å massere lenge og føttene er mye bedre i dag!:) så håpe at d blir bedre og håpe virkelig at eg ikke får SF!

Back
Topp