Jeg hadde litt vann i kroppen før fødsel, men fikk mye mer rett etter fødsel. Er nå over 1 uke siden og det gir seg ikke. Noen andre som har opplevd dette og har tips for å bli kvitt vannet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så lenge etter fødsel ja. Er bare 8 dager nå så da kan det vel sitte lengre da.. fikk væske og hadde epidural.. jeg drikker mengder, blir så tørst av den ammingen. Satser på at vannet slipper snart, føler meg enda som en strandet hval..Ja det er vanlig, hormonelt og mange sier de er ekstra plaget om de gikk væske under fødsel og epidural. Men det kan komme uansett.
For meg hjalp det å drikke masse vann og unngå salt. Men det går over av seg selv litt uansett hva du gjør altså. Har hatt dette etter to fødsler og jeg mener MENGDER med vann, sånn at det skvalper oppå føttene når jeg går. Jeg begynte på et tidspunkt å tisse helt sykt mye, så da kom vannet ut. Noen svetter masse. Men å drikke vann hjelper på å få prosessen i gang. Heg veide meg, og etter et døgn med ekstreme mengder tiss hadde jeg mista 7 kg. Som da sannsynligvis bare var vann. Skjedde ca 14 dager etter fødsel. Men gikk enda lenger før det var 100% vekk
Så lenge etter fødsel ja. Er bare 8 dager nå så da kan det vel sitte lengre da.. fikk væske og hadde epidural.. jeg drikker mengder, blir så tørst av den ammingen. Satser på at vannet slipper snart, føler meg enda som en strandet hval..