Vann i kroppen - brått!

Galadriel

Gift med forumet
Marsboerne
Jeg har hatt litt vann i kroppen de siste ukene, men i natt kom det plutselig mye mer! Nå får jeg ikke på meg ringen min, som jeg fikk på meg i går. Og jeg våkna av at sokkene gnagde merker i beina mine! Er det normalt at det kommer så kjapt?!

Jeg har hatt litt vann i kroppen de siste ukene, men i natt kom det plutselig mye mer! Nå får jeg ikke på meg ringen min, som jeg fikk på meg i går. Og jeg våkna av at sokkene gnagde merker i beina mine! Er det normalt at det kommer så kjapt?!

Vet ikke hva som er normalt, men ei venninne av meg opplevde det samme, hun fødte dagen etterpå :)

Wææ, ikke si sånn a! Lunsj med jentene i morra, så det forundrer meg ikke! ;)

Skal til jm kl ti, så får høre hva ho sier. Spennende å snakke om noe annet enn at jeg er høy og baby ligger langt ned i bekkenet og at jeg ikke kommer til å gå helt til termin og sånn!

Jeg har fått endel vann i kroppen den siste uka. Oppdaga der brått, vet ikke om det kom over nattan eller bare ble sånn over tid. Men tror det kom ganske fort. Skoa ble brått trange fra en dag til en annen ;-)

Det skjedde meg også. Klarer ikke å ha på meg sokker, og de vide joggeskoene mine får jeg ikke på meg.
Ser ikke ut, den ene foten er mer hoven enn den andre.

Sent from my iPad using BV Forum

Fikk skikkelig pølsefingrer den dagen jeg fødte jeg også. Måtte ta av gifteringen om morgenen, ellers hadde den nok sitti fast i løpet av dagen ;) Mannen var så fornøyd med at jeg endelig hadde tjukkere fingrer enn han ;)

Tror man lett får vann i kroppen mot slutten. Hadde litt vann i kroppen på slutten sist.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Vet ikke hva som er normalt, men ei venninne av meg opplevde det samme, hun fødte dagen etterpå :)
Jordmor sa akkurat det samme som deg faktisk :) Tegn på at fødsel er rett rundt hjørnet. Men jeg har slutta å høre på fødselsprofetiene hennes - de er like elendige som min såkalte magefølelse har vært ;) Det var i alle fall ikke unormalt, og blodtrykk og urinprøve så bra ut. Så nå håper jeg dama faktisk har rett, og at jeg føder i løpet av helga!

Ho konstaterte forøvrig ATTER en gang at jeg er høy...

Slike fødselsprofetier blir en sliten av altså! Får så høye forhåpninger og forventninger.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Nå lurer jeg på hvor høy du er??

Jordmora mi sier hele tiden at bekkene/hoftene mine tåler en STOR baby. Hyggelig.

Sent from my iPhone using BV Forum

Nå lurer jeg på hvor høy du er??

Jordmora mi sier hele tiden at bekkene/hoftene mine tåler en STOR baby. Hyggelig.

Sent from my iPhone using BV Forum
På en måte godt å vite det da, siden du er på overtid nå, men utrolig hva de kan si disse jordmødrene.
Jeg og er litt spent på hvor høy....hi hi.

Jeg er ikke mer enn 179, men jordmor får det til å høres ut som jeg er det høyeste kvinnemennesket som noen gang har gått til jordmor.. Ho nevner det i alle fall hver gang! Jordmora jeg gikk til med Oliver påpekte alltid at jeg hadde en kropp og et bekken som var som skapt til å føde barn.. "Kalte ho meg akkurat bred over hoftene?!"

Jeg fikk vann i kroppen dagen etter fødsel dagen etter fødsel. Klarte nesten ikke gå på beina. gikk heldigvis over dagen etter der igjen.
Apropos fødekropp, jordmor sa til meg at jeg hadde en fødekropp når vi hadde fødselssamtale. Ble kjempestolt jeg, betyr bare at kroppen min takler en fødsel bra. Var like før både hastekeisersnitt og sugekopp, men jeg klarte det helt selv! (med hjelp av litt drypp for å få fortgang på riene).

Jeg fikk også høre at jeg hadde fødekropp når jeg ventet førstemann. Etter en fødsel som varte i flere dager, så syns jeg virkelig synd på de som ikke har fødekropp. :-P
Nå sier alle til meg at nummer to bare kommer til å skli ut fordi nummer én har bana vei.. Vi får da se.;-)

Har fått høre at jeg er sånn delvis uegnet jeg :P ikke det at jeg er så liten eller noe, men har et sånn bekken som barnet ikke "faller ned i"

Underveis i fødsel nr 2 så sa legen: " det er akkurat som du ikke har født før " Hurra for det.

Så alle mine babyer har hodet høyt og bevegelig helt til rett før pressriene. Ganske upraktisk, men håper allikevel på et under denne gangen, så jeg slipper igangsettelse!

Back
Topp