vann i kroppen alt nå?

Dalin87

Forelsket i forumet
Forje gang så jeg ikke ut på slutten siden jeg fikk så mye vann i kroppen.. Og merker det alt nå[&o] ankelen min på høyre bene er bollete og kjenner at det er vann der og fingrene mine har blitt større [&o] jeg kommer jo ikke til å se ut om noen mnd hvis dette fortsetter [&o]

Drikk vann! Det hjelper på meg iallefall.. Høres kanskje tullete ut, men kroppen trenger vann for å skylle ut det vannet den har lagra. Prøv å kutt ned på salte ting også hvis du spiser mye av det.

Blir det ikke bedre så ville jeg hørt med en lege om råd.

Har du oxo det nå? Drikker vann så og si hele dagen og spiser ikke noe salta heller.. Uff [&o]

vann fordriver vann ... drikke myyyyye vann , hjelper på avføringa å... ikke spis salt, surt eller søtt ... spis frukt å grønnsaker grove knekkebrød å grovt brød :D

Jeg har ikke så voldsomt med vann i kroppen... men har hovna opp litt i fingre og sånt innimellom. Merker det på at jeg ikke får vridd på forlovelsesringen min. Da begynner jeg å drikke mengder med vann og løpe på do så ofte jeg kan. Det hjelper og hevelsen pleier å gå ned etter en stund da. 

okay.. er hos mamma en tur nå og hun så det med en gang [&:] men gjør alt for at vannet skal bli borte eller ikke bli værre ihvertfall.. så får se åssen det går [:)] hvis det blir værre drar jeg til legen [:)]

Back
Topp