Vann i kroppen/ ødem

Ulvehungeren

Forelsket i forumet
FebbisBebbis2021 ❄️
Hei!

flere enn meg som er plaget med vann i kroppen allerede? Sist kom det ikke før i siste del av svangerskapet. Men nå går jeg på puter og kjenner press i fingre og legger etc. :confused: Eneste trøst jeg finner er at dette kanskje kan ta litt av skylden for den heftige vektøkningen de siste ukene... *håper* uke 24+5

Vedlegg

• F69C78F6-F740-476B-B5C5-B8E649D51CD6.jpeg
    F69C78F6-F740-476B-B5C5-B8E649D51CD6.jpeg
    18,7 KB · Visninger: 34
Har vært plaget av det i mange uker nå, ja. Har kjøpt støttestrømper. Har vært nødt til å ta av ringene for lenge siden. :playful:

Fjerde svangerskap. Mye mer vann i kroppen denne gang! Hovne fingre og tær og får numne hender om nettene. Ikke hatt det med de andre tre... Håper også det er det som har gitt utslag på vekten:p

Fjerde svangerskap. Mye mer vann i kroppen denne gang! Hovne fingre og tær og får numne hender om nettene. Ikke hatt det med de andre tre... Håper også det er det som har gitt utslag på vekten:p
Ja jeg har jo en toåring denne gangen, så kan jo ikke ligge så mye på sofaen. Spiser ca likt som sist. Får ikke trent like mye, men går så mye tur som jeg greier og rekker med jobb og mini. Men har nå nådd samme vekt i uke 25 som jeg sist var i uke 37 :playful: litt krise :wacky: men sist gikk jeg opp 6kg fra uke 37 til fødsel, så kan no håpe at vannet kom nå istedenfor og at sluttvekten forhåpentligvis ikke blir høyere enn sist. (20kg er mer enn nok) :playful:

Back
Topp