Vann i bena

Yummy_mummy

Februar 2014 Miss Gode Råd <3
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Septemberlykke 2016
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Oktoberlykke2020❤
Noen av dere som har født som fremdeles har vann i bena/føttene? Etter fødsel for en uke siden la jeg merke til at jeg plutselig var blitt så hoven i føttene, ankelen og leggene. Hvor lang tid tok det før det forsvant hos dere??

Sent from my iPhone using BV Forum

Hos meg tok det rundt 2-3uker før det ble bra igjen.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Samme her... Gått fire uker og begynner å bli bedre. Hadde mer vann i kroppen etter fødsel enn før :-P

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Ikke denne gangen men sist hadde jeg det i et par mnd.. :-/

Jeg fikk sinnsykt mye under fødselen og enda litt mer etterpå. Det varte i en uke før det BEGYNTE å gå vekk og det tok en uke til før det var borte. Tisset og tisset masse, var veldig tørst og drakk masse også (3-4 liter vann om dagen). Tisset 6-8 ganger i løpet av natten og på morgenen var bena helt fine, så fylte de seg opp i løpet av dagen. Men når den andre uka hadde gått så var alt borte

Takk for svar! :D Da vet jeg at det er normalt. Hadde ingenting forrige svangerskap/fødsel. Føler meg så ekkelt etter fødsel. Gleder meg til alt er tilbake til det normale

Har vært hoven i ca 2-3 uker før fødsel til nå, egentlig, (nesten 4 uker siden fødsel.) Nå får jeg på meg gifteringen og forlovelsesringen min. Det er deilig. Måtte legge de fra meg før jul en gang. Nå sitter de perfekt.

Back
Topp