Vann i beina

Babyziz

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Noen andre som e plaget med vann i føttene ??
Eg e begynt å bli plaget nå. Hovner mye opp jo varmere det e og jo mer eg beveger meg.

Lurte på om noen hadde noen tips med å få ned hevelsen litt. E ubehagelig å gå med hovne bein over lengre tid.

Sent from my iPhone using BV Forum

Unngå sokker, drikk mye vann , legg opp føtterne å få noen til å gi deg massasje på legger og ankler:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Unngå sokker, drikk mye vann , legg opp føtterne å få noen til å gi deg massasje på legger og ankler:)

Drikker mye vann. Så skal bli flinkere til å ta av sokkene mine når eg e heme. Dessverre liker ikkje samboeren min føtter, så for dessverre ingen massasje der. Men få bruke massasjen i fotbadet eg har.

Min har ikke noe valg:p du får legge noe over føtterne og tærne om det er der han har problemer;)

Min har ikke noe valg:p du får legge noe over føtterne og tærne om det er der han har problemer;)

Har massasje funksjon på fotbadet mitt. Så for heller begynne å bruke det oftere. Samboeren min e sta. For han ikkje til å gi meg massasje uansett kor mye eg ber.

Drikke mye vann :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Det står jo skrevet at man skal drikke mye vann og ikke lite. Selv om det ikke høres logisk ut så hjelper det :)
Som hun over skriver, støttestrømper :)

Unnngå salt mat, sitt med bena høyt. Drikk masse :) salt er virkelig fy fy. Vannet bare eksploderer, selv er jeg en vandrende vannballong i denne varmen. Slitsomt :(

Støtter det sagt over, og i tillegg bevegelse i den grad mulig. Jeg er overraska over at jeg ikke har mere vann enn jeg faktisk har i denne varmen, men har klart å ligge unna potetgullet flere kvelder på rad nå ;) Drikker mye vann/saft med isbiter, og spiser kanskje i overkant mange saftis. Støttestrømper orker jeg ikke i varmen, men har beina opp ved hver minste anledning, og sykler litt småturer også (mindre slitsomt enn å gå). Ikke alle skoa mine passer nei, men har noen romslige sandaler som gjør nytten.

Nå sliter jeg med mye vann i føtter og hender.. Det er forferdelig varmt og klamt her..
Det hjelper litt å ligge med beina opp. Ta deg god tid til å gjøre det. Drikk masse vann, unngå salt. Det hjelper også å sette beina inni bøtte med iskaldt vann når beina er veldig hovne.

Sent from my iPad using BV Forum

Ja, salt binder vannet i kroppen.. Så der bør man vel unngå når man føler seg som en vandrende vannballong :p Hahaha, ruller vel fint avgårde da :p

Men skal sies at det er lite sko som passer og det varmt å slitsomt å gå høygravid i denne varmen ! Når nåla vise 30+ kjennes det ! Puh!

Sliter med det samme her og! Ingen sko passer, så jeg må ty til flip flops. Har ikke noe spesielt vondt i føttene, med mindre jeg går mye osv, men hendene derimot!!! De er dovne så og si hele tiden, og det er helt ekstremt på natten. Føles som om de skal eksplodere, så blir dårlig og lite søvn pga bla. det. Noen som har noen tips når det kommer til mye væske i armer og hender? Skjønner at det gjelder samme greie med å drikke mye vann, unngå salt osv, men noen andre tips hvis det ikke fungerer? Finnes det noe støttegreier til det?

I går kom vannet hit også! Fikk ikke på meg skoa gett

Sent from my iPhone

Tok på meg en tights og når jeg tok den av for å dusje i kaldt vann var det tights merker på hele beina. Tror jeg har hovna litt opp da

Legga mine ser ut som tømmerstokker, og på føttene DISSER det når jeg gå pga alt vannet, haha. Lekkert!

Er kun anklene mine som er hovne.

Har flere kvelder hatt kjempehovent venstreben! Merkelig at det bare er det ene liksom :p (og nei, det er ikke blodpropp) men ja, vi får passe på saltinntaket :(

Ja! Fikk nesten ikke på meg crocsene i sted, og de er vanligvis store og romslige!

Skal prøve å holde meg unna salt. Men e lixom salt mat eg har hekta på, så kan bli litt vanskelig. Ellers drikker eg mye vann, så det hjelper faktisk ikkje så mye.
Akkurat nå e det bare vrocs eg kommer meg i. Så skal bli spennende å se kordan eg skal klare å gå tur med hunden uten skikkelige sko.

Men trøster meg med at det ikkje e mange ukene igjen, og heldigvis e de ikkje så hovne om morgen, som de e på sent ettermiddag/kveld.

Back
Topp