Vann i beina

Maanestråle

Gift med forumet
Er det fler som var dette? Så jeg var hoven rundt anklene da jeg skulle kle av meg i dag. Vet det også er et tegn på svangerskapsforgiftning så typisk meg blir jo jeg super bekymret med en gang... [:o]

Heisann...kom to ganger denne visst... Jaja[:)]

Tror ikke du skal bekymre deg så masse....om du ikke har mye annet som tyder på sf. Mange som får vann i beina....d er da viktig å heve beina flere ganger om dagen, og ikke sitte rett ned med dem hele tida....få dem opp i høyden [:D]

Jeg har..... men hvis jeg drikker masse vann så roer det seg. Bruker ikke sko som strammer, for da kommer det med en gang. [8|]

vann i beina kommer faktisk av dårlig siruklasjon og lite væske i kroppen.
så som de sier, sleng beina på bordet(håper det er høyere enn stolen) og drikk masse vann..
støttestrømper kan faktisk også hjelpe (bare et lite hint)

og for å si en ting til!! når det gjelder SF så trenger du ikke å tenke så sykt mye på det.
tante hadde hovne bein igjennom begge sine svangerskap. og hun hadde IKKE SF!!

Eg har ikkje vore plaga med dette, men har fleire veninner som har vore det. Enkelte av dei har blitt ganske svære i kroppen pga dette.

ORIGINAL: *Knøttet*

Har ikke fått vann i kroppen enda..
Drikk masse vann! Det hjelper faktisk![:D]

Det tror jeg på.. merker at når jeg drikker lite med vann en dag så blir jeg mere hoven en den dagen jeg faktisk drikker vann[:)]

Takk for gode råd! Når jeg tenker meg om så ble det litt mindre væskeinntak i går enn det jeg pleier å få i meg...
Plus at jeg er mester i bekymringer noen ganger...

Back
Topp