Vann i beina og føtter anyone?

Ser liiiitt antydning til merker etter sokkene.... Heldigvis ikkje mer enda.... 'Bank i bordet'

Litt antydning i beina her også.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har også litt vann i anklene nå.. håpet på å unngå det men :p

Sendt fra mobilen.

Jupp! Har hatt det noen mnd.. Det er så utrolig ubehagelig... Klarer nesten ikke bevege fingrene.. Tommelene mine har dovnet bort.. :(
Og klumpføtter, legger og lår!!

Å jada, skikkelig klomp fot. Har knapt fått på sko i hele sommer... vært på sykehuset for å sjekke for blodpropp og alt og nå i det siste har hender kommet etter :( Men, heldigvis så nærmer det seg til prinsessa våres kommer, så da blir det vel bedre =)

Ja, har hatt litt i beina dei siste vekene.. Ikkje noko kjekt å ikkje få på seg sko. Crocs har vert redninga, men syns det er flaut å gå me dei "utomhus" :P dei er så stygg! ;) men gode å gå i då :P

Ja, har hatt litt i beina dei siste vekene.. Ikkje noko kjekt å ikkje få på seg sko. Crocs har vert redninga, men syns det er flaut å gå me dei "utomhus" :P dei er så stygg! ;) men gode å gå i då :P

Tsss du ska ikkje tenke på kordan crocs'n ser ut, viktigste e jo at du har ok sko å gå i...
Men litt tullat me crocs vesdt det regne ;)

Hadde sykt mye vann i kroppen me begge de to andre og det kom tidlig....
Me nr 2 va det så ille at det ikkje blei bedre etter fødsel en gang, måtte få vanndrivende tabeletter!,

Ja mye! Pølsefingre og klompete føtter... skikkelig vondt og stivt i ledd..:(

Oh yes...... myyyye mer enn forrige gang! Ser ut som en tykk gammel dame i føttene! Har ikke brukt ringen min på mange måneder.

Har endel vann i beina, hendene og litt i ansiktet kjenner jeg. Spesielt ubehagelig/vondt på kveldene.
Gav opp å bruke sko i uke 37, nå er det vanskelig å få på seg slippersene også ofte :S
Og sokker bruker jeg av og til ikke.. de taes av iløpet av dagen om jeg tar det på på morran....
Hadde mye vann forrige sv.skap også, fra uke 33 av. Det forsvant magisk et par dager etter fødsel, gjett om jeg gleder meg!! :) :)

Noe har jeg fått, men dog ikke så mye tror jeg:) Har merker etter sokkene av og til, og et par av ringene har blitt trangere:)

Har litt vann i føttene og leggene på kveldstid, men merker ikke noe til det på dagen med mindre jeg må stå/gå over en lengre periode. Sist fikk jeg ekstremt mye vann etter fødsel, så regner med det blir slik denne gangen også.

Back
Topp