Vann/Hoven i ansiktet er det normalt(sikkert teit, men prøver):P

*Millamor*

Elsker forumet
[8D] Sikkert teit spurt men jeg er skikkelig hoven i ansiketet. Vært det i ca.2 dager, men i går kveld og i dag tidlig så syntes det sykt godt. (Sambo komenterte det til og med) Er det normalt? Hva kan man gjøre med det a? (ingenting kansje?[8|]) Har dere merket noe til det?

er mange som får vann i kroppen i løpet av svangerskapet! Det kan og sette seg i ansiktet ja! Jeg så på bilder at jeg var litt rundere i ansiktet før fødselen! Det gikk fort bort etter fødselen da!

Jepp..jeg har alltid pleid å sagt at jeg håper å kunne unngå "gravid nese"..mye vann i nesen..(blir ganske rund)..men nå ser det ut som om jeg er på god vei til å tilegne meg en selv og[:D]

ORIGINAL: kris26

Jepp..jeg har alltid pleid å sagt at jeg håper å kunne unngå "gravid nese"..mye vann i nesen..(blir ganske rund)..men nå ser det ut som om jeg er på god vei til å tilegne meg en selv og[:D]

Ha ha... er det såå vanlig!! Trodde det bare var meg.. [&:]
Hadde skikkelig stor nese sist jeg var gravid, har ikke så ille enda, men er jo fortsatt noen uker igjen da..
Alle ser først på nesa mi om dagen for å se om det har blitt like stor som sist!!

Vet ikke hvor vanlig det er da..men det er noe jeg alltid har lagt merke til hos gravide kvinner..hehe...

Skulle ikke tro det var uvanlig nei, for når man ser på de nyfødt bildene i avisa så ser det fleste mødrene ganske oppblåste og hovne ut i ansiktet ja[:D]

Jeg har en del vann i kroppen og så tyyydelig i dag at det hadde satt seg i nesa også hehe, så nå har jeg greavidfjes med potetnese! Tilogmed vann i halsen, i dagmorges hadde jeg ring på halsen etter å ha sovet.
I'm hot[:D][:D][:D]

Altså NESA er det siste jeg har tenkt på å sjekke, men nå må jeg en tur ut i speilet![:D]

her i gården forsvinner nesten nesa i kinn og dobbelthaker, fant jeg ut... vet ikke om det er no bedre[8|][:D]

Back
Topp