Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har hatt det en god stund nå og det har bare blitt verre og verre men jeg har ikke født enda, termin i dag, så håper han kommer ut til oss snart.. Hevelsen har gjort at jeg har utviklet Karpaltunnel syndrom, utrolig ubehageligEr det fler som fortsatt har hovne bein og hender etter fødsel? Virker som jeg har mer vann i kroppen nå enn da jeg var gravid. Fødte for ei uke siden.
Samme fikk jeg beskjed om Håper det gir seg fort!Det blir ofte verre etter fødselen, men i løpet av 2-4 uker er de aller fleste blitt ganske mye bedre
Det blir ofte verre etter fødselen, men i løpet av 2-4 uker er de aller fleste blitt ganske mye bedre
Åååj..keg svetter også myyye! Håper gifteringen snart går på!! Føttene ser ut som seg selv i allefallKan skrive under på at dette stemte for min del i alle fall. Jeg fødte for 3 uker siden, og siste uken har jeg svettet helt sykt mye på natten. I dag fikk jeg på meg gifteringen, og måtte stramme inn remmene på sandalene. Endelig slipper vannet