Vann/hevelser i kroppen etter fødsel

Kh86

Flørter med forumet
Er det fler som fortsatt har hovne bein og hender etter fødsel? Virker som jeg har mer vann i kroppen nå enn da jeg var gravid. Fødte for ei uke siden.

Er det fler som fortsatt har hovne bein og hender etter fødsel? Virker som jeg har mer vann i kroppen nå enn da jeg var gravid. Fødte for ei uke siden.
Har hatt det en god stund nå og det har bare blitt verre og verre :( men jeg har ikke født enda, termin i dag, så håper han kommer ut til oss snart.. Hevelsen har gjort at jeg har utviklet Karpaltunnel syndrom, utrolig ubehagelig
Jeg fikk det samme etter fødsel med nr 2, syndromet forsvant sammen med ødemene, ca 1 mnd etter fødsel..

Har fortsatt vann i kroppen og føler jeg fikk enda mer etter fødselen. Spesielt omkring kneet og jeg fødte knestående :bored: Føttene ser bedre ut innimellom, men vannet er der.

Har fortsatt vann i kroppen og føler jeg fikk enda mer etter fødselen. Spesielt omkring kneet og jeg fødte knestående :bored: Føttene ser bedre ut innimellom, men vannet er der.

Det blir ofte verre etter fødselen, men i løpet av 2-4 uker er de aller fleste blitt ganske mye bedre :)

Kan skrive under på at dette stemte for min del i alle fall. Jeg fødte for 3 uker siden, og siste uken har jeg svettet helt sykt mye på natten. I dag fikk jeg på meg gifteringen, og måtte stramme inn remmene på sandalene. Endelig slipper vannet :happy:

Kan skrive under på at dette stemte for min del i alle fall. Jeg fødte for 3 uker siden, og siste uken har jeg svettet helt sykt mye på natten. I dag fikk jeg på meg gifteringen, og måtte stramme inn remmene på sandalene. Endelig slipper vannet :happy:
Åååj..keg svetter også myyye! Håper gifteringen snart går på!! Føttene ser ut som seg selv i allefall ;)

Jeg lærer stadig noe nytt. Svetten har gjerne rent av meg de første nettene etter fødsel. Ante ikke at noen holdt på vannet lenge etter fødsel.

Back
Topp