vann, fiber, vann, mosjon og vann.

*Stella*

Forumet er livet
Ja, så er vi igang igjen.
Jeg er ikke forstoppet, men han nok fått en liten "forsinkelse" i tarmene i alle fall, det går treigt. 4 uker på vei, og allerede merkbart. Så da er det vann og fiber og vann og mosjon og vann. Forebygge at det blir enda tregere, få det til å fungere bedre.

Grove knekkebrød og vann til frokost. Eller "førstefrokost"  sånn siden jeg blir kvalm av å vente på lørdagsfrokosten litt senere...

Sunn frokost da[;)]

Ja, og godt for treg fordøyelse...

Jeg liker knekkebrød, sist spiste jeg i en periode nesten bare det, matlysta var jo laber. Fikk beskjed av legen om å gå over på brødskiver, trengte kaloriene påsto han, men det var noe tull med måten han regnet vekta mi, så¨det var egentlig bare tull. (dessuten smører jeg tykt på knekkebrødene mine...) Menmen, ny lege. (og skal ikke dit på ei stund, antar jeg :) )

Jeg er altfor glad i mat..[8D] Og så er jeg helt i fin form, ikke kvalm eller noe. Skulle nesten ønske jeg var det slik at jeg ikke spiste så mye..[8D][8D][8D]

jeg kunne sikkert godt lagt på meg litt...

Vel, jeg håpte at jeg skulle beholde en kilo eller to etter første svangerskap, men dengang ei. Men går nok opp i svangerskapet, jeg gikk vel opp ca 12 kilo sist, helt som normalt. Vi får se denne gangen, kvalmere i alle fall. Men ikke noe oppkast så langt, så jeg beholder da i alle fall næringa.

jeg spiser en sviske youghurt med e skje linfrø oppi hver morgen før jeg spiser noe annet... hjalp her.... sleit skikkeli for noen dager siden....

Ja, det er ikke så dumt det heller.
Jeg har god erfaring med "vann, fiber, vann, mosjon og vann", og kjenner at tanken på joghurt, med eller uten linfør, byr meg mot akkurat nå... så jeg holder meg til knekkebrød, selv om linfrø absolutt ikke er dumt.

her går det sånn i bølgedaler, noenganger veldig treg mage og andre ganger det helt motsatte[8|]

Back
Topp