Vann....blæ...

Love4two

Forumet er livet
Jeg vet at jeg skulle drukket mere vann, men jeg klarer det liksom ikke. Føler ikke det går med til magen der det skal, sitter liksom fast i halsen. Er det flere som har det sånn? Synes jeg er utrolig rar, men jeg kan til og med bli kvlam av å drikke vann.... Hallo da!!!??!!! Melk er favoritten, men så har jeg alltid vært kjempe glad i melk også da. Synes liksom ikk edet er så veldig mye å bytte på å drikke. Appelsinjuice kan også være litt for surt for magen.... Ikke enkelt dette nei [:)][:)]

Så lenge du har et glass stående foran deg, så er det lettere å få drukket nok vann. Ta en dråpe sitron eller en lime-skive i, så smaker det litt mer.

Får prøve på det [:D] Blir ofte til at jeg drikker for lite

jeg er opprinneli en brusoholiker og har drikki lite vann de siste årene.... men har kuttet ut brusen, bortsett fra til middag... jeg fant ut at det er lettere å få i seg vann om jeg kjøpe meg en imsdal m tut... enkelt å få opp og vannet smaker bedre om man har kork på syns jeg. blir lissom ikke så dovent. de kan taes i oppvaskmaskinen så man trenger jo ikke kjøpe ny hele tiden[:)]

har alltid vært uflink med å drikke vann[:(]
jeg må skjerpe meg....

Jeg hadde avsky på vann en stund, Og spydde faktisk en gang etter og ha drukket det.
Men heldigvis var det bare en liten stund, Nå går det helt greit og drikke det..... [:D]

Blir også fryktelig kvalm viss jeg drikker mye vann, men jeg bruker og kjøpe sukkerfri saft og drikke det i steden. Da får jeg i meg mye veske, og slipper å bli kvalm! Ellers så syns også jeg det er lettere og få i meg mye vann viss jeg drikker fra flaske [:)]

Back
Topp