Vanlig veske som stelleveske

• Trådstarter Trådstarter Brud86-
  • Opprettet Opprettet
B

Brud86-

Guest
Hei! Jeg lurer rett og slett på om noen av dere bruker vanlig veske som stelleveske? Tenker at det sikkert er en stellebag med til vogna, som mannen føler seg tilfreds med. Men lurer på om jeg i det daglige kan bruke en vanlig veske som stelleveske? Har kjøpt en slik til å ha oppi, som virker veldig kjekk. Takk for hjelpa:) ImageUploadedByBV Forum1470212396.154846.jpg

Hva skal du ha oppi der da? Spiller jo ingen rolle hva du bruker. Jeg har stelleveske, men noen ganger slenger jeg bare det jeg trenger i sekken. Har en liten veskesak med bleier og våtservietter i stelleveska, enkelt å flytte over i andre vesker eller sekken. Så lenge du får med deg det du trenger kan du jo bruke en plastpose om det er det du vil. ;)

Hei! Jeg lurer rett og slett på om noen av dere bruker vanlig veske som stelleveske? Tenker at det sikkert er en stellebag med til vogna, som mannen føler seg tilfreds med. Men lurer på om jeg i det daglige kan bruke en vanlig veske som stelleveske? Har kjøpt en slik til å ha oppi, som virker veldig kjekk. Takk for hjelpa:) Vis vedlegget 189721

Har en vanlig tiger of swedem veske. Ville ha no kvalitet som jeg kan bruke senere og som mannen er fornøyd med og kan bruke;)
Jeg har en sammenleggbar stellematte oppi som har rom til bleier og vårservietter;) så har jeg med et sett rene klær, vannflaske osv;) har ikke savnet noe;)

Jeg har en SkipHop stellematte som jeg tar med i en helt vanlig veske, kjenpefornøyd med den :)

Vedlegg

• image.jpeg
    image.jpeg
    60,9 KB · Visninger: 22
Bruker sekk, brukte stellematte til og begynne med men nå som
Han står er det ikke nødvendig

Jeg brukte vanlig veske de første ukene fordi stellevesken jeg bestilte på nett ble veeeldig forsinket. Funket helt greit, men burde kanskje hatt en med litt flere "avdelinger" og litt mindre bling på :P

Jeg bruker også vanlig veske. Har en som jeg kan henge på vogna, og får fint plass til alt som skal med. :)
Ikke sikker på om mannen vil bruke den da, nå som han snart skal ut i perm, så tipper han tar en vanlig ryggsekk. :p

Supert, takk for alle svar! Da går jeg for den jeg har nå;)

Ja jeg har brukt det :)
Kjøpte en stor på cmyk (ville ikke bruke noen av designerveskene da det fort blir litt slitasje) og det gikk helt fint.
Hadde veldig lyst på en Storksak da, de er verdt å titte på. Men det viktigste er at det er et stor veske, og gjerne et ekstra rom oppi og et utenpå, og at den kan lukkes :)

Ja jeg har brukt det :)
Kjøpte en stor på cmyk (ville ikke bruke noen av designerveskene da det fort blir litt slitasje) og det gikk helt fint.
Hadde veldig lyst på en Storksak da, de er verdt å titte på. Men det viktigste er at det er et stor veske, og gjerne et ekstra rom oppi og et utenpå, og at den kan lukkes :)
Hehe, da får jeg ordne meg noe annet, håpet designer-veska funka. De fra Storksak ser jo knall ut da!

Back
Topp