Vanlig syteklage-tråd..

*Snart mamma til 3*

Glad i forumet
fra mæ...[:'(]

Blei plutselig skikkelig babysjuk igjen.. Xn til søskenbarnet mitt har fått sæ ny familie og ho blei 2 barnsmor natt til i går til en kjempefin gutt. Wish it was me.. (kun babyen altså..[;)])

Ho e her på bv ho åsså:

http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=24401708&mpage=1&key=�mo

Var hos legen for noen uker siden. Det er ingenting galt med hormonene mine ihvertfall. Jeg er henvist videre til gynekolog for å undersøke at alt er i orden og evnt få hjelp med mine ustabile sykluser. Håper det ordner seg fort for jeg er så klar for en til en nå..[8|]

Uff sjønner det er tungt for deg i en sånn situasjon,men du skal se att om ikke lenge er det din tur[;)]
Håper de klaffer for deg å mannen snart[;)]Lykke til[;)]

ORIGINAL: sandra 22

Uff sjønner det er tungt for deg i en sånn situasjon,men du skal se att om ikke lenge er det din tur[;)]

Har du prøvd eggløsningstester?

ORIGINAL: Destiny85

Har prøvd det før, men ikke i d siste.. Har hatt sykluser fra 26 til 56 dager så jeg har ikke orka å følge med så voldsomt. Er å av typen som kjenner lite og ingenting før el og før mensen kommer. Mensen har bare plutselig kommet uten noe form for forvarsel.. irriterende og frustrerende..[&:] Tenkte kanskje jeg skal prøve å teste nå denne perioden for de siste syklusene har vært på 26 og 31 dager så det har ikke vært så stor forskjell. Har en fertilitetsmonitor også liggende så jeg nesten ikke har brukt..

ORIGINAL: *Babysyk mamma*

ORIGINAL: Destiny85

Har prøvd det før, men ikke i d siste.. Har hatt sykluser fra 26 til 56 dager så jeg har ikke orka å følge med så voldsomt. Er å av typen som kjenner lite og ingenting før el og før mensen kommer. Mensen har bare plutselig kommet uten noe form for forvarsel.. irriterende og frustrerende..[&:] Tenkte kanskje jeg skal prøve å teste nå denne perioden for de siste syklusene har vært på 26 og 31 dager så det har ikke vært så stor forskjell. Har en fertilitetsmonitor også liggende så jeg nesten ikke har brukt..

Du har samme problem som jeg hadde med andre ord.. Har de sjekket stoffskiftet ditt?
Hvor lenge har dere prøvd nå da? Om syklusen din har stabilisert seg på ville jeg prøvd fertilitetsmonitoren.
Vi fikk beskjed om å prøve eggløsningstester når jeg gikk på pergo, og jeg hadde senere eggløsning enn det spesialisten og normen sier.. så kan rett å slett være at dere er uheldige med dagene[:)]
Jeg har også mindre sexlyst når jeg har eggløsning og det er "trangere" enn vanlig.

Back
Topp