Vanlig melk

Jeg gir henne litt melk i en kopp bare. Har liksom prøvd oss litt frem og sett hva hun tåler. Gå hatt helt fint til nå.

Jeg gir henne litt melk i en kopp bare. Har liksom prøvd oss litt frem og sett hva hun tåler. Gå hatt helt fint til nå.

nei her e d nan ennå morgen og kveld, blir en gooe stund t me nan 3 og går øve t nan junior v 18 mnd :)

Vi har gitt vanelig melk i drøye mnd nå. Har gått veldig bra. Bare gav han litt på flaske en dag, gikk utmerket. Syntes det var veldig godt med kald melk. Hadde da brukt melk/ følte ol i maten hans i drøye mnd før det igjen, samt at han har fått danonino enda lengre. Han får nan3 på kvelden da han skal legge seg,(noen ganger morgen å) . - men det er bare fordi han på kvelden roer seg bedre på lunka/varmere melk. Skal ikke gå over til nan4, for det ser jeg ikke meningen med, men går over til kun normal melk i løpet av høsten tenker jeg...

Har brukt vanlig melk i maten en stund, som f.eks. hvit saus. Og så har hun fått litt vanlig melk på flaske et par ganger, og det har gått fint. Ellers får hun ofte smake litt på frokosten min som er havregryn med melk. Skikkelig stas å spise mammas mat av stor skje. :) Jeg ammer ennå da.

vi tar d litt gradvis. litt i en kopp til frokosten til å begynne med.

her har be begynt å gi litt vanslig melk i kopp til frokost og kvelds.
ellers holder me på med nedtrapping av mme.. treng det jo egentlig ikkje etter dei er 1 år..
me kommer til å heller gi vanlig oppvarmet melk før leggetid når me er helt sluttet.. no får han kun 1 flaske i døgnet (som oftest)

Det går ikke så bra her. Egentlig går det ikke så bra med noe nytt han smaker, he he;) Alt må tilvennes, ingenting han bare liker umiddelbart. Hvis jeg gir vanlig melk drikker han kanskje en eller to slurker, mer vil han ikke ha. Han får pupp to-tre ganger i døgnet, så han får jo i seg næringsstoffene han trenger. Men skulle gjerne fått i han mer melk, puppene mine er ganske oppgnagde nå...

Begynte med vanlig melk for ca en uke siden, får ca 1,5 dl i kopp sammen med frokostskiva si.. :)

Back
Topp