Vanlig med "eggløsningssmerter" under graviditet?

to rosa

Andre møte med forumet
Jeg har nemlig litt stikkende/sviende smerter der jeg tror eggstokken er. Ikke annet sted, KUN der..
Ikke noe blod heller. Var bittelittegranne blod lørdagskvelden, men ikke mer enn at det var borte etter en tørk. Sånn var det også fredagskvelden..

Jeg er kun 4+2, så er jo klar over at ting kan gå galt..men prøver å ikke tenke på det! Og det hadde vært mye lettere uten vondten! haha

Den smerten du kjenner, og som ligner på menssmerter...er helt normaltSlik hadde jeg det også..
Det er det at livmorbåndene strekker seg, og at det skjer STOR forandring i livmora di akkurat nå..

Slapp av og ta det helt med ro,, for de smertene kommer og går hele svangerskapet..

Lykke til!!

Ikke tenk på alt som kan gå galt...Det skjer hos de ferreste,, kos deg og tenk på at du skal bli mamma... Det som skjer skjer uansett.. Så bare nyt tiden og gled deg!!

Tusen takk for svar!

Det var noe sånt jeg trodde, for de siste dagene har det strekt noe sinnsykt i magen der nede..hvis jeg har nyst uten å holde på magen har jeg fått driiiit vondt..Men så kom denne andre smerten da! hehe, og så er usikkerheten tilbake med engang! haha

Og jeg trodde faktisk at det tok par uker til før jeg skulle merke noe til det jeg, selv om jeg faktisk har ei fra før[&:] hahaha

Igjen, takk for svar[:D]

Back
Topp