Vanlig at symptomene kommer og går?

mamma_til_3

<3 Desemberhemlighet <3
VIP
Ja er det vanlig at symptomene kommer og går?

Har jo vært plaga med halsbrann, kvalme og murringer i lysken. Men nå er alt borte.. Murringene var borte lørdag til søndag også før de kom tilbake.

Jeg kommer ikke til å klare å slappe av før uke 12 tidligst!!!! Gaaaah!!!!!

Jeg tror det er ganske vanlig ja.
Jeg har masse mensmurringer i dag, håper ikke det er ett negativt tegn.

Tror vi alle håper det går fort frem til uke 12 :)

Det er veldig vanlig at symptomer kommer og går :)

Det er jo litt spennende å kjenne etter hvordan man føler seg og kanskje litt skummelt også :P men det er visst vanlig at det varierer

Jeg er idag 4+6. Jeg hadde utrolig ømme bryster, men det har nå gitt seg, jeg kjenner det litt når jeg trykker litt på de.
Jeg har også utrolig mye press, strekk følelser og stikking nederst i magen, ellers ingen andre symptomer Noen som har det på samme måte? Jeg har 4 spontan aborter bak meg så jeg er veldig nervøs for at det skal gå gale denne gangen også!

Jeg har heller ikke ømme bryster lenger.. men i går var jeg helt ufattelig kvalm! I dag kjenner jeg ikke så mye.. Murringer kommer og går. Men, så er jeg jo redd for at jeg mistet i helga som var.. Tok 2. hcg i dag, venter svar forhååååpentligvis i morgen! Hvis ikke må jeg pines over helga..

Har du fått noe svar på på hcg? Håper inderlig at det går bra. :smiley-angelic001

Back
Topp