Bkno8220782
Andre møte med forumet
Jeg og min utenlandske kjæreste ønsket så gjerne i mange måneder å få barn sammen, konsekvensene tenkte vi alltid over. Nå som jeg endelig ble gravid, angret jeg plutselig voldsomt. Jeg har verken jobb eller bosted når jeg kommer hjem til Norge, og innså hvor lite gjennomtenkt dette var. Samtidig hadde jeg aldri klart å ta abort da dette er noe jeg valgte selv. Jeg tror jeg ønsket å få barn da jeg følte jeg lå godt an aldersmessig og ikke ønsket å få barn sent.
Jeg vet mødre verden over har klart seg til tross for vanskelige forhold, og med min utdanning burde jeg klare å få meg jobb, men det tror jeg blir vanskelig som gravid. Samtidig føler jeg at "dette ikke er meg" det å være gravid, føler jeg går glipp av så mye om jeg får barn.
Er det flere her som har opplevd noe lignende? Jeg klarer rett og slett ikke å glede meg over at jeg er gravid.
Jeg vet mødre verden over har klart seg til tross for vanskelige forhold, og med min utdanning burde jeg klare å få meg jobb, men det tror jeg blir vanskelig som gravid. Samtidig føler jeg at "dette ikke er meg" det å være gravid, føler jeg går glipp av så mye om jeg får barn.
Er det flere her som har opplevd noe lignende? Jeg klarer rett og slett ikke å glede meg over at jeg er gravid.