Vanlig å ikke ha symptomer?

Siaaaaa

Flørter med forumet
Jeg er i uke 8+5 nå og har så å si ingen symptomer enn ømme bryster. Jeg sliter da med matlyst, er mye jeg ikke klarer tanken på engang. Plutselig en kveld inni mellom kan jeg være kvalm.
Men jeg var mer kvalm i uke 6, da var jeg nesten kvalm hele dagen. Og plutselig har det bare forsvunnet litt og litt.

Er det normalt å ikke være dårlig i uke 8? Er det flere som har få symptomer eller som nesten ikke merker noe?
 
Ja. Høres litt ut som jeg hadde det i min graviditet. Kvalmen forsvant helt uke 8. Baby er 8 mndr nå. :)
 
Jeg er 8+0 i dag, og har heller ingen andre symptomer enn ømme bryster. De har blitt mindre vonde nå enn de var for noen uker siden. Uken som har gått er første jeg har merket noen kvalmebølger og vært litt uggen. Er ikke bekymret og regner meg heller som heldig inntil videre.
 
Førre svangerskap hadde eg knapt nokon symptom i det heile tatt, og alt gjekk heilt fint heile vegen. Denne gangen har eg vore ein del kvalm og sliten, men her har det også kome og gått litt sporadisk. Hadde ein dag førre veke (veke 8) der eg plutseleg var tilbake til "meg sjølv" igjen! Så to dagar etterpå kom kvalmen tilbake, berre endå sterkare :wacky:
 
Jeg har veldig lite symptomer. Bare overveldende trøtt :singing: Har også hatt både rosa, rød og brun utflod på papiret ved tørk i flere uker nå.. Har hatt dette i begge de tidligere graviditetene mine også, men jeg blir uansett litt nervøs. Skal på UL i morgen, og er veldig spent på om det er liv der inne…
 
Jeg er i uke 8+5 nå og har så å si ingen symptomer enn ømme bryster. Jeg sliter da med matlyst, er mye jeg ikke klarer tanken på engang. Plutselig en kveld inni mellom kan jeg være kvalm.
Men jeg var mer kvalm i uke 6, da var jeg nesten kvalm hele dagen. Og plutselig har det bare forsvunnet litt og litt.

Er det normalt å ikke være dårlig i uke 8? Er det flere som har få symptomer eller som nesten ikke merker noe?
Helt normalt, jeg kjente kvalmen kom snikende i uke 6 og værst uke 7 og 8 nå er jeg i uke 10 og føler meg bare uggen, ømme pupper gjør vondt og sove for de er i veien:arghh: og murringer i magen som kommer og går
 
Helt vanlig. Merker kvalmen letter og takk og pris på det. Har vært 2 heftige uker. Men sånn var det med de 2 andre å.
 
Back
Topp