Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
HEI....Jeg er 2 gangsfødende og lurer på om det er vanlig å gå over tiden da? Har hørt at det er vanlig med 1 uke???? Gikk 11 dager over forrige gang.. [:@]
Hei sessi!
Jeg er også andre gangs fødende og min første fikk jeg 5 dager før termin. Men skulle jeg klart det denne gangen så måtte jeg født på lørdag [;)]
Hei.
Under første svangerskap gikk jeg 8 dager over. I dag har jeg termin på nr 2 og jeg vet ikke hvor langt over jeg må gå denne gang.
Jeg tror det er veldig individuelt om man går over andre gangen. Kanskje vi er av den sorten som trenger litt lenger tid til "ruging" enn andre som føder før termin? Ikke vet jeg. Lei er jeg i alle fall.
Søstra mi fikk barn nr. 3, 20 dager på overtid! Hun hadde gått over termin på de to første barna også, men ikke så lenge som dette.
Så det er nok ganske individuelt når barna kommer [;)]
Ok så da har du en stund igjen ennå.. Håper du ikke er begynt å bli lei nå da.. [;)]
Jeg er så heldig at jeg ikke er lei ennå [:)] Men jeg har time på sykehuset nå på torsdag (termindatoen) og da skal de sjekke om det er noen åpning. Er det klart for det skal de rive litt i hinnene for å se om det kan komme i gang.. Hadde litt tøff fødsel forige gang så jeg skal ikke gå så lenge over for da blir bare barnet større...
Hei...Er nok forskjellig fra person til person- eller barn til barn.
Barna her har kommet 2 uker før,3 uker før og siste kom 1 uke før![;)]
Så nå siste svangerskapet har jeg gått lengst gravid...