Vanlig å føle seg syk rundt/rett før fødsel?

jeg og mannen var helt sikre på at det ble fødsel i natt. Jeg hadde så utrolig vondt i går!! Så vi la oss tidlig, slik at vi kunne være litt uthvilt... fremdeles gravid:shifty::shifty:

Det beste nå er om du føder først og forteller hvordan din fødsel var, for da får jeg sikkert det samme :p
 
Nei så rart, samme her. Lå å holdt samboer i hånden og gråt av smerter. Sovnet vel rundt 2.30, helt utslitt. Våken igjen 5.30 med eldste og da var jeg bare støl og øm.
Har vært noen småtak, men veldig rolig igjen i dag.


What:eek::eek: så rart!! Det er jo vanlig at det tar seg opp på kvelden, og er roligere på dagen. Men når vi har bikka 40 uker så er det jo ikke moro lenger å få de forventningene hver kveld:hungover: jeg hadde syke menssmerter i stad etter middag, og tenkte at noe var på gang. Men nei, sitter her ennå... nå har jeg ikke kynnere engang...

speaking of... jeg tror ikke jeg har kynnere lenger. Tror faktisk det er konstante mase-rier jeg har. For når jeg først får de, og det er veldig ofte, så er de kjempevonde og jeg sliter med å puste meg gjennom de...
 
Ja, det tror jeg faktisk!! Skal skrive "DET VAR IKKE VONDT ENGANG!!":hilarious::hilarious::hilarious:

Det blir sikkert slik at alt før var vondere. Samtidig, slik forberedelsen er nå så tror jeg at det blir vondere også :p
Har hatt endel kynnere i hele dag, men rolig siste timen. Kun varm, kvalm og veldig hovne føtter nå. Gruer meg litt til ny natt!
Av andre grunner har jeg time på føden/gynekolog i morgen. Så da får jeg sikkert svar på hva som skjer.
Blir redd det er noe galt med meg siden denne latensfasen er så lang.
 
Det blir sikkert slik at alt før var vondere. Samtidig, slik forberedelsen er nå så tror jeg at det blir vondere også :p
Har hatt endel kynnere i hele dag, men rolig siste timen. Kun varm, kvalm og veldig hovne føtter nå. Gruer meg litt til ny natt!
Av andre grunner har jeg time på føden/gynekolog i morgen. Så da får jeg sikkert svar på hva som skjer.
Blir redd det er noe galt med meg siden denne latensfasen er så lang.

nei, det er jo ingenting galt med deg:Heartred vi har bare veldig gode boliger til knøttene våre, så kroppen vil ikke slippe de ut:Heartred
Jeg går liksom og venter og lurer hele tiden. I dag skal jeg til jordmor. Jeg skal grine det jeg klarer, for dette er vondt og ikke fint lenger... jeg sa til mannen at det aldri blir flere ungerlaughing4 jeg ville egentlig ha en til, men jeg tror ikke jeg klarer ett svangerskap til... men kanskje jeg glemmer det:bag:

masse lykke til i dag! Hold meg oppdatert hvordan det går på kontroll:Heartred
 
nei, det er jo ingenting galt med deg:Heartred vi har bare veldig gode boliger til knøttene våre, så kroppen vil ikke slippe de ut:Heartred
Jeg går liksom og venter og lurer hele tiden. I dag skal jeg til jordmor. Jeg skal grine det jeg klarer, for dette er vondt og ikke fint lenger... jeg sa til mannen at det aldri blir flere ungerlaughing4 jeg ville egentlig ha en til, men jeg tror ikke jeg klarer ett svangerskap til... men kanskje jeg glemmer det:bag:

masse lykke til i dag! Hold meg oppdatert hvordan det går på kontroll:Heartred

Kontrollen er fin, litt lite fostervann så ny sjekk om 10 dager. Slik kroppen jobbet trodde hun på fødsel innen 10 dager, så vi får se. Normal vekst på baby.
Ellers mindre rier i dag, kun kynnere, murringer og ømhet. :)
 
Kontrollen er fin, litt lite fostervann så ny sjekk om 10 dager. Slik kroppen jobbet trodde hun på fødsel innen 10 dager, så vi får se. Normal vekst på baby.
Ellers mindre rier i dag, kun kynnere, murringer og ømhet. :)

åå, da får du kanskje baby før meg:hilarious: alt var greit hos meg også, babyen ligger godt nede, og hun sa han var ikke sånn kjempestor men heller ikke liten...
Hun sa det var stor sjangs for at jeg gikk med 4cm åpning etter alle disse vondtene mine, og at kroppen kun trenger rier nå... veldig i tvil jeg altså... jeg vet bare at jeg er lei...
 
åå, da får du kanskje baby før meg:hilarious: alt var greit hos meg også, babyen ligger godt nede, og hun sa han var ikke sånn kjempestor men heller ikke liten...
Hun sa det var stor sjangs for at jeg gikk med 4cm åpning etter alle disse vondtene mine, og at kroppen kun trenger rier nå... veldig i tvil jeg altså... jeg vet bare at jeg er lei...

Men du som er på termin, får du ikke akupunktur eller noe annet hjelp?
 
Back
Topp