Vankelig å finne fram i oslo?

AB

Forumet er livet
Har jo vært i oslo før, men denne gangen er jeg helt på egenhånd..
skal være ledsager for mamma når hun skal inn på riksen å operere for livmorkreft. Og jeg skal bo på et hotell i oslo sentrum...

dere som er kjent i oslo... er det greit å finne fram fra sentrum til rikshospitalet??[8|]

ORIGINAL: *~Janne2101~*

ja,går trikk direkte fra sentrum til riksen[:)]

så bra[:)] håper bare jeg finner riktig trikk[8|]hehe.. jeg er ikke flink å finne fram...[8D]

Det klarer du nok fint - trikkene som går til riksen står det riksen på, for det er endeholdeplassen

ORIGINAL: lenemor

Det klarer du nok fint - trikkene som går til riksen står det riksen på, for det er endeholdeplassen

flott, ja da går det sikkert fint[:)]

Trikken er merket med rikshospitalet, så det kommer til å gå kjempeflott [:)]

ORIGINAL: truseprinsesse

Hvilket hotell skal du bo på?
Trikk 17 og 18 går til Rikshospitalet.

Thon Hotell Spectrum.... skulle det vært, men nå ringte jeg dit og det var bare dobbeltrom ledig[&:]
så da må jeg finne et anna hotell som ikke er så mye dyrere...

forslag mottas med stor takk[:)]

ORIGINAL: AB

ORIGINAL: truseprinsesse

Hvilket hotell skal du bo på?
Trikk 17 og 18 går til Rikshospitalet.

Thon Hotell Spectrum.... skulle det vært, men nå ringte jeg dit og det var bare dobbeltrom ledig[&:]
så da må jeg finne et anna hotell som ikke er så mye dyrere...

forslag mottas med stor takk[:)]

Thon hotell slottsparken bodde vi på en natt og spectrum andre natta, var der i forrige uke! Slottsparken hadde en kjempebra frokostsbuffe[:)] men søk på finn.no så dukker det nok opp noe! Vi skulle forreszten og på Riksen, og klarte å finne fram til riktig trikk!! Så da klarer nok du og det!

Back
Topp