Vanish - fjerner ikke flekkene :(

Sylvanas

Forumet er livet
Himmelbarn
Sommerfuglene 2017
Hvordan får jeg vekk flekker med vanish? Hvite babyklær, type flekker som små barn ofte får av mat og frukt osv. Har prøvd bløtlegging og har prøvd forbehandling med gel og gel inni maskinen sammen med vanlig vaskepulvet. Det står at Vanish er effektisk selv på lav temperatur, og jeg vasker på 40 grader. Er det jeg som gjør ting helt feil?

Ta på zalo på flekkene før du tar dem i maskina, da blir dem borte ;)

Termin 7.juli

Biotex funker bra syns jeg. Har ei sprayflaske stående:)

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Må bruke Vanish, er Buzzador og skal prøve ut Vanish. Hadde store forhåpninger på forhånd, og håper igrunn at det bare er meg som gjør det feil, selv om jeg tror jeg fulgte bruksanvisningen riktig.

Må bruke Vanish, er Buzzador og skal prøve ut Vanish. Hadde store forhåpninger på forhånd, og håper igrunn at det bare er meg som gjør det feil, selv om jeg tror jeg fulgte bruksanvisningen riktig.

Men da har du jo testet det da, du har vel lov til å berge klærne dine med andre midler når det du tester viste seg å ikke funke?

Hihi, jeg er også buzzador men den kampanjen orket jeg ikke! Biotex forever <3

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Jeg er og buzzador og den fjernet flekkene mine. Til og med gamle flekker jeg ikke har fått til med andre midler.

Jeg leste at eddik kunne fjerne noen flekker. Den blanke 7%... står om det på nettet. Jeg sliter med for mye jern i vannet, som setter oransje flekker på tøyet under vask. Umulig å bli kvitt!!! Noen som har erfaringer med det??

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vanish fungerer heller ikke for meg.

Jeg bruker vanish med godt resultat, tar en måleskje i trommelen før jeg legger inn klærne. Har flytende middel i skuffen og kjører maskinen på vanlig program. Funker også på ull.

Biotex er effektivt på flekker. Ellers våt flekk og bakepulver på, gni cola på flekken, zalo, salt, klorin fungerer på hvite klær....

Sent from my LG-P990 using BV Forum mobile app

Jeg er og buzzador og den fjernet flekkene mine. Til og med gamle flekker jeg ikke har fått til med andre midler.

Hva gjorde du for å få til det? Jeg tenker å skrubbe med en blanding av pulver og vann (den rosa boksen), og deretter pulver i maskinen neste gang. Men lurer litt på å putte pulver der jeg har vanlig vaskepulver og deretter gel i trommelen, bare for å skikkelig slå på stortromma :)

Jeg synes det er litt surt igrunn, hadde gledet meg til å få vekk flekkene. Har prøvd Zalo før, men da ble hele maskinen full av skum. Men det var med Milo, og det skummer visst litt uansett. Men det fant jeg ut mye senere. Har bare ikke turt å prøve igjen :)

Om Vanishen ikke funker når testperioden min er over så må jeg nok kjøpe en av midlene dere anbefaler her ja :)
Tusen takk for tips :)

Jeg synes Vanish fungerer bra, men virketiden må være mye lengre enn det som står på flasken. Lar det gjerne ligge i halvannen time før vasken settes på. Tipper det ikke er så bra for klærne, men må man, så må man. Ellers er Zalo en sikker vinner. Vask og gni inn flekken med Zalo, la det ligge en stund før du har setter på maskinen (med ordinært maskinvaskemiddel i hovedvaskkammeret). Det funker også som gull.

Jeg må bruke en god slump pulver i varmt vann for at det skal funke. Fungerer aldri å ta det rett i maskinen

Jeg har klart å få vekk de verste flekkene som er å få vekk, men da ligger som regel klærne en stund i bløt med vanish, gjerne ett par timer, og så er det inn i vaskemaskin på vanlig program med bare vanish. Jeg har fint fått vekk bananflekker, blåbærflekker og maten fra disse hipp glassene

Hva gjorde du for å få til det? Jeg tenker å skrubbe med en blanding av pulver og vann (den rosa boksen), og deretter pulver i maskinen neste gang. Men lurer litt på å putte pulver der jeg har vanlig vaskepulver og deretter gel i trommelen, bare for å skikkelig slå på stortromma :)

Jeg synes det er litt surt igrunn, hadde gledet meg til å få vekk flekkene. Har prøvd Zalo før, men da ble hele maskinen full av skum. Men det var med Milo, og det skummer visst litt uansett. Men det fant jeg ut mye senere. Har bare ikke turt å prøve igjen :)

Om Vanishen ikke funker når testperioden min er over så må jeg nok kjøpe en av midlene dere anbefaler her ja :)
Tusen takk for tips :)

Helte den gelen rett på flekkene og lot det virke litt. Hadde litt pulver i rommet sammen med vaskemiddelet og litt gel rett i maskina. Noe lot jeg ligge en stund i vann og middel i ei bøtte.

Hvordan får jeg vekk flekker med vanish? Hvite babyklær, type flekker som små barn ofte får av mat og frukt osv. Har prøvd bløtlegging og har prøvd forbehandling med gel og gel inni maskinen sammen med vanlig vaskepulvet. Det står at Vanish er effektisk selv på lav temperatur, og jeg vasker på 40 grader. Er det jeg som gjør ting helt feil?

jeg har prøvd alt sånt! Men til ingen nytte!

Kom over et såpestykke.. Mamma som bestiller.. Tror det er hos Nytt og Nyttig! Har fjernet ALT av flekker på barnehagetøy:) virkelig å anbefale!! Skal se om jeg finner link

Back
Topp