Vandrer alene på veg til uttak

twinanne

Forumet er livet
Det er litt rart at det ikke er noen som skal ha uttak på samme tid som meg denne gangen, ble vel litt bortskjemt sist gang da vi var 3 irugeperioden sammen og vi var 2 som hadde uttak.

Men jeg er jo ikke alene i rugeperioden da, selv om Vestlandsjento springer fra meg her , lykke til på fredagen foresten.

For håpe at det går litt fortere i svingene denne gangen, har sterkere smerter i eggstokkene nå, så jeg håper dagene går fort til fredag. Konstant vondt i magen i dag - begynte egentlig på sprøyte dag 2, regner med at det ikke er så mange, men håper at det er endel og at de vokser fortere denne gangen. Sliter med trøtthet, måtte gå å legge meg etter jobb, har egentlig ikke tid til det - så det ble ikke noe porselens maling i dag.

bla bla bla....føler meg litt alene nesten som jeg bare snakker med meg selv her nå - ingen andre som er på mitt stadium i forsøket nå, men om et par uker så blir det sannelig liv her[:)]

Det er så rart med forsøk  nr. to - ikke like spennendes med sprøyter, det er jo nesten som å pusse tenna om morgenen, men det har blitt  2 blåmerker denne gangen da.

Vel dette ble hvist bare skravling fra min side, skal slutte nå.

Fant ikke på noen god sak å ta opp her for å lage en ny tråd, lykke til jenter[8D]

Ja det må være skikkelig ensomt faktisk[:(]

meg og babytutta var jo på samme dag hele veien..... savner henne skikkelig eg[:(]
var så godt å ha noen "sammen" med seg på veien

E faktisk redd for at eg blir aleine denne gangen

Springe eg fra deg?[;)] Ja da e sikkert litt rart å væra åleina i forløpet. Har jo lest mange trådar, og ser kor god støtta ein har i kvarandre. Men du har nok mange å prata med alikavel.

Håpa du får uttak og innsett neste veka, så me kan "ruga" i lag. Føle ikkje heilt at eg blir ein rugar då. Ane jo ikkje om noko blir befrukta. 

ORIGINAL: twinanne

Det er litt rart at det ikke er noen som skal ha uttak på samme tid som meg denne gangen, ble vel litt bortskjemt sist gang da vi var 3 irugeperioden sammen og vi var 2 som hadde uttak.

Men jeg er jo ikke alene i rugeperioden da, selv om Vestlandsjento springer fra meg her , lykke til på fredagen foresten.

For håpe at det går litt fortere i svingene denne gangen, har sterkere smerter i eggstokkene nå, så jeg håper dagene går fort til fredag. Konstant vondt i magen i dag - begynte egentlig på sprøyte dag 2, regner med at det ikke er så mange, men håper at det er endel og at de vokser fortere denne gangen. Sliter med trøtthet, måtte gå å legge meg etter jobb, har egentlig ikke tid til det - så det ble ikke noe porselens maling i dag.

bla bla bla....føler meg litt alene nesten som jeg bare snakker med meg selv her nå - ingen andre som er på mitt stadium i forsøket nå, men om et par uker så blir det sannelig liv her[:)]

Det er så rart med forsøk  nr. to - ikke like spennendes med sprøyter, det er jo nesten som å pusse tenna om morgenen, men det har blitt  2 blåmerker denne gangen da.

Fant ikke på noen god sak å ta opp her for å lage en ny tråd, lykke til jenter[8D]

Masse lykke til til deg Twinanne [:)]

Dette går bra skal du se. Gleder meg til å få høre om positiv test fra deg og om ikke så lenge. Det fortjener du kjempemasse  

ORIGINAL: Somine

ORIGINAL: twinanne

Masse lykke til til deg Twinanne [:)]

Dette går bra skal du se. Gleder meg til å få høre om positiv test fra deg og om ikke så lenge. Det fortjener du kjempemasse  

Ja, masse lykke til, Twinanne.

Takk skal dere ha jenter, men det føles lenge ut til fredag og ultralyd, håper at det går sjapt denne gangen med uttaket.

Når var uttaket da?? Hva skjer når du skal ta ultralyden ??

Skal nok følge med deg selv om vi ikke er i forsøk sammen [;)]
Krysser fingrene for at det klaffer for deg denne gangen eg[;)]
Ønsker deg masse lykke til på fredag[:)]

ORIGINAL: Somine

Når var uttaket da?? Hva skjer når du skal ta ultralyden ??

På innvendig ultralyd på dag 10 med sprøyter, så tar man ikke sprøyta før undersøkelsen. Den dagen sjekker man ut hvordan man ligger i løypa; hvor store foliklene er og hvor mange slik at de kan bestemme når de kan ta ut eggene, men det kan forekomme at man må ha ny ultralyd om noen dager dersom foliklene vokser sakte, de bør være 20 mm ved uttak for å være av god kvalitet, så størrelse ved el sprøyte så kan de bli bra alle som er 16-22 tror jeg det er, på uttaks dagen bør de være fra 17-24, mindre og større blir dårlig kvalitet.  Ofte så er det 10 dager med sprøyter man tar, dersom det er riktig blir det uttak til mandagen, ettersom jeg har ultralyd på en fredag. Men det er mest vanlig med sprøyter i 10-14 dager mener jeg det var, håper at jeg får egguttak i førsten av neste uke mandag-onsdag, dersom senere så forskyver de uttaket ettersom de ikke liker å jobbe i helgene i Porsgrunn, men det kan være uttak på lørdagen tror jeg det var eller er det søndagen, husker ikke helt. Innsetting 2 dager senere.

Ellers takk for all støtte jenter, er ikke så mye å si enda - dommen kommer til fredag.

ORIGINAL: ElinR

åssent kl slett skal du til ul på fredag da ? [:)]

kl. 945, og rett på jobb etterpå, det vil vel si ved lunsj tider da.

Hvem var det foresten du hadde på uttak og innsetting da; var det veteranen sjøl, hun kvinnelige legen eller han junior (litt usikker på om han utfører uttak enda jeg)?

OK da hadde du jo alle tre da, jeg liker Friberg veldig godt hun hadde jeg sist både på uttak og innseting, hun er så lett på hånden. Men Kahn hvet jeg ikke så mye om, har hatt han på en ultralyd, Hanevik var han jeg hadde forsamtalene med, står vel på hans liste tror jeg, usikker på hvem jeg får til fredagen.

Smygel takk skal du ha, trenger nok alle de lykkeønskningene jeg kan få, men det blir nok færre overraskelser denne gangen tenker jeg. Men nen 16+ folikel jente er jeg nok ikke, det avtar jo litt med alderen som sagt.

Back
Topp