VAND!!

Så glad jeg ble nå! [:D][:D][:D][:D] TUSEN TAKK! [:D][:D][:D][:D]

Jeg har lyst på en elsker[8D] Bare så dere vet det! [8D] Gjerne høy og mørk, litt sånn gladiator-preg over han! [8D]

Og så fikk jeg lyst på en røyk og noe sterkt i ett glass[8D]

ORIGINAL: *MissMe*

Hihi.. En elsker faktisk.. Er ikke mannen din høy og mørk da??[;)][8D]

Nei, han er liten og mørk! [>:][8D]

I kveld vil jeg ha en elsker som er høy og mørk! Ikke overpen og gjerne over 40[8D] En som er pen nok til å få damer, men stygg nok til å være god i senga! [8D][8D][8D]

Hahaha!!![:D][:D]

Mannen har kjøpt nye høytalere på stua, en dag så testa han de skikkelig med skikkelig god musikk og da fikk jeg sååå lyst ut å danse!!!![:D][:D][8D] Dvs. DRIKKE!!!![:-][8|]

Mannen har kjøpt nye høytalere på stua, en dag så testa han de skikkelig med skikkelig god musikk og da fikk jeg sååå lyst ut å danse!!!![:D][:D][8D] Dvs. DRIKKE!!!![:-][8|]

av og til får man sånne innfall! Og når man får de, så er det visst INGEN andre som kan bli med[:'(][8D]

ORIGINAL: Vand

av og til får man sånne innfall! Og når man får de, så er det visst INGEN andre som kan bli med[:'(][8D]

Håper det blir skikkelig fest i påsken. Så er det noen venninner som blir 30 til neste år, så kanskje en skikkelig fest til sommeren??[:D]
Svigermor er allerede klar til å passe begge jentene!![8D][;)]

Så lenge til påske og sommer[>:][8D]

Jeg skal i 40årsdag til stemoren min om 2 uker, det blir kanon! 100 gjester og full rulle! [:D][:D]

Ja, det er det...[8D] Men orker ikke drive å pumpe på fest liksom...[8D]

A var 7,5mnd før jeg var på fest..[;)]

Jeg skal på fest den 18. desember!!! woooohooooo!!! og til og med kanksje tidligere også[8D]

Back
Topp