Vand...

*MissMe*

Gift med forumet
Jeg og mannen har bestemt oss for å selge duo-vogna når vi er ferdige med bagen og heller kjøpe ei sportsvogn som tar mindre plass.
Men kanskje litt dumt det når du sier vi får en til...[8D][8D][8D]

Ang snippkutting:

Jeg vedder en hundrings på at magefølelsen din sier NEI til det![8D][:D]

Så jeg anbefaler å beholde vogna [;)] For dere får bruk for den en gang til[;)][;)][;)]

Nei, vettu... Da kjøper jeg heller en ny vogn om så skulle være... Kan fremdeles få noen tusen for den jeg har, det kan jeg ikke om 4 år..[8D][;)]

jaja, selg og kjøp nytt du! Men ikke snipp, for jente nr 3 kommer! [8D][:D] Eller var det gutten neste gang? [8D]

ORIGINAL: *MissMe*

*ANGST*[&:][&:]

NEI, nå juger du! For jeg tror du sitter og gliser for deg selv og VET at jeg har rett[8D]

ORIGINAL: Vand

NEI, nå juger du! For jeg tror du sitter og gliser for deg selv og VET at jeg har rett[8D]

Nei akkurat nå så er det utenkelig... Føler meg komplett etter at vi fikk Mari.. Ønsker ikke å være gravid noengang igjen. Ikke lyst å føde igjen..
Og jeg har alltid sagt at jeg skal ha 3 barn, men føler nå at 2 holder i massevis. De skal følges opp, de skal på aktiviteter osv. Nei, 2 er mer enn nok!!![:D]
Men skal aldri si aldri jeg altså!![8D]

ORIGINAL: Vand

Nei akkurat nå så er det utenkelig... Føler meg komplett etter at vi fikk Mari.. Ønsker ikke å være gravid noengang igjen. Ikke lyst å føde igjen..
Og jeg har alltid sagt at jeg skal ha 3 barn, men føler nå at 2 holder i massevis. De skal følges opp, de skal på aktiviteter osv. Nei, 2 er mer enn nok!!![:D]
Men skal aldri si aldri jeg altså!![8D]

Jeg har aldri sett for meg flere enn 2! [:D] Og ennå er jeg fornøyd med valget om å ha kun to unger! [:D] Så jeg skjønner hva du mener! [;)]

Men alikevel, du får dine så tett, jeg tror du kjenner litt annerledes på det om 3-4 år[;)]

Men så er det disse naboen som har 2 tette også en til 4 år etter.. Ikke akkurat drømmen min altså...[8D] Men det kan være pga. hun minste er en skikkelig bøllete brelunge!![&:][8D]

Der er vi og, jeg har og sagt jeg vil selge så fort hun er i sportsdelen og snudd utover, da en ny scooter... Menne nå spørrs det da [8D] Men jeg vil lissom selge mens jeg enda kan få litt for den [;)]

ORIGINAL: KathMor

Der er vi og, jeg har og sagt jeg vil selge så fort hun er i sportsdelen og snudd utover, da en ny scooter... Menne nå spørrs det da [8D] Men jeg vil lissom selge mens jeg enda kan få litt for den [;)]

Ikke sant.. Syns vi skal ta opp kampen mot disse spådommene og ikke få nr.3...[8D][8D]

Ikke sant.. Syns vi skal ta opp kampen mot disse spådommene og ikke få nr.3...[8D][8D]

James sa bare : Its your money [8|][8D] Nei du, jeg selger nok vogna jeg altså [;)] Og skulle det komme en nr 3, ja da blir det jaggu meg ny vogn da gitt [8D] Bare synd at Black Croc går ut av produksjon da men.. hmmm [>:] hihihi

Hihihi![:D]

Jeg tenker litt annerledes enn dere[:)] Hvis jeg får ett til barn om 2 år (da er det ca 4 år mellom de to minste), så har jeg små barn i 15 år i strekk!!!!![:o] Og gidder jeg det? Å ha siste konfirmant når mannen er 54 år? [8|][8|][8|]

James sa bare : Its your money [8|][8D] Nei du, jeg selger nok vogna jeg altså [;)] Og skulle det komme en nr 3, ja da blir det jaggu meg ny vogn da gitt [8D] Bare synd at Black Croc går ut av produksjon da men.. hmmm [>:] hihihi

Vi er enstemte, så vogna skal ut. Samme med bilsete, lekegrind, sprinkelseng osv...[8D] Gidder ikke ha et lager av gammelt babyutstyr på loftet om 20 år..[8D]
Sikler på ny scooter, men skal se på andre sportsvogner også. Men vil ikke bruke så mange tusen, så tipper det blir Scooter igjen!![:D]

Nei er derfor Vand at jeg ALDRI vil ha attpåklatt [;)] Skulle det ha kommet 3 så skulle alle ha kommet på rappen! Pokkers så tungt når det står på, MEN da er man forsatt ung når barna er blit store og man har fått litt frihet igjen, + at man kommer seg aldri ut av småbarns stadiet.. SÅnn tenker jeg [;)]

Jeg føler og 2 er mere enn nok, at vi er komplette - man skal ha tid og resurser også. Men så er det den derre himla magefølelsen [&:] Og ekke bare ringtesten nei, dette lufta jeg for James når jeg gikk gravid med Isabelle, har en sånn feeling..... Men men, vi får se - nå så føles 2 meeeeeere enn nok [8D]

Men om dere har plass - SPAR på noe til barnabarna [:D][:D][:D][8D]

Vi er enstemte, så vogna skal ut. Samme med bilsete, lekegrind, sprinkelseng osv...[8D] Gidder ikke ha et lager av gammelt babyutstyr på loftet om 20 år..[8D]
Sikler på ny scooter, men skal se på andre sportsvogner også. Men vil ikke bruke så mange tusen, så tipper det blir Scooter igjen!![:D]

Jeg er så GLAD for at stemoren min tok vare på alt som lillebroren min brukte!! Jeg har arvet sprinkelseng og MASSE annet!!!! Skiutstyr i fleng, vogn (som de bruker når E er på besøk), voksiposer osv osv! Det er GULL!

Derfor har jeg pakket bort sprinkelsenga og disse andre store tingene! Kan bruke det når jeg blir mormor! [8D]

Nei er derfor Vand at jeg ALDRI vil ha attpåklatt [;)] Skulle det ha kommet 3 så skulle alle ha kommet på rappen! Pokkers så tungt når det står på, MEN da er man forsatt ung når barna er blit store og man har fått litt frihet igjen, + at man kommer seg aldri ut av småbarns stadiet.. SÅnn tenker jeg [;)]

Jeg føler og 2 er mere enn nok, at vi er komplette - man skal ha tid og resurser også. Men så er det den derre himla magefølelsen [&:] Og ekke bare ringtesten nei, dette lufta jeg for James når jeg gikk gravid med Isabelle, har en sånn feeling..... Men men, vi får se - nå så føles 2 meeeeeere enn nok [8D]

Skal spare litt klær og litt leker osv. Vi har jo loft. Men ikke disse store tingene som likevel er super-umoderne om 25 år..[;)]

men dere har jo fått to på rappen.. om det går 3 år til, så har dere jo 3 barn på 5 år! Venter dere ennå litt til, så er det jo ingen krise det heller! [;)] Men vi som ventet så lenge mellom 1 og 2, og ønsker ikke flere barn NÅ, vi får jo småbarnstid i "all evighet"!

Jeg står på mitt, jeg tror du får en til kathmor!

Men jeg er mer usikker på oss! Kommer an på om besteforeldrene mine dør snart eller ikke! (må ha større hus!) [8D]

Back
Topp