Vand! jeg bare MÅ

KathMor

Forumet er livet
Ser på lille snuppa mi her som er 5 mnd, og er så heldig å få halv porsjon grøt på kvelden [:D] - resten pupp

Og satt å tenkte... Lurer på hva Emmeli allerede hadde fått når hun var 5 mnd? Mener å huske noe om pølse? hehehe [8D]

HAHAHA! [:D][:D][:D] Nei, hun hadde vel spist kebab til kvelds[8D][8D][8D]

Nei, ikke riktig så ille[:)] Hun spiste brødskive og vanlig middag sammen med oss! Og hadde aldri noe magevondt - god og mett! [:D]

brødskive altså? fikk hun til på tygge det?

Så bare tenker jeg... de kan ha middagsmaten vår selv om det er kumelk i den? Eks vår hvit saus? Rømme og sånt?? [8|]

Ja, selvfølgelig tygde hun bitene! Til å begynne med "sutter" de på det, men det tygges ganske kjapt! [;)]

Jeg gadd aldri å stresse med kumelkstyret.. Så hun spiste glatt hvitsausen vår o.l! Drakk kumelk til kveldsmaten fra hun var 8-9 mnd gammel[:)]

Men nå kommer det vel hundre innlegg om at dette ikke er anbefalt, men du hører vel til den "klanen", så det vet du[8D][8D][8D]

Ja men det tenker jeg og, spørrs hvor mye jeg gidder å styre.... når hadde du gitt havregrøt eks laga på kumelk? Tenker greit å lage en grøt til begge jentene + mor... smaker ikke godt på vann [8D]

ORIGINAL: KathMor

Ja men det tenker jeg og, spørrs hvor mye jeg gidder å styre.... når hadde du gitt havregrøt eks laga på kumelk? Tenker greit å lage en grøt til begge jentene + mor... smaker ikke godt på vann [8D]

det lagde jeg i den alderen! Og semulegrøt på lørdagene![8D]

Anna spiste middag når hun var 5mnd og. Brødskive rundt 6mnd kanskje.. Er så forskjellig hva de får til og ikke...
Vi er oppe i 8-9tsk grøt nå og hun elsker det, så vi øker nok litt i løpet av uka. Kanskje morgengrøt og middag midt på dagen sånn etterhvert..[:)] Og hun blir 4mnd på tirsdag..[8D]

Back
Topp