Vampyrbarn!

nøttelitenitreet

Fjompenisse
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Sommerfuglene
Jeg har fått en liten vampyr! Den smilende lille tassen med to små tenner biter så hardt at jeg ser stjerner. Flere steder er det bitt hull på huden, så selv de få gangene han ikke biter gjør det grisevondt å amme.

Jeg har vært og sett på ammehjelpen sine sider. Dessverre funker det dårlig når han ikke reagerer slik han "skal". F.eks biter han mens han fortsatt har vakuum, og han slipper ikke når jeg tar ham nærmere slik at nesen dekkes.

Nå har han holdt på slik i et par uker, og det blir bare verre!
Er det noen som har noen andre tips enn de som står på ammehjelpen, som funker? Har ikke lyst til å pakke inn puppen enda, men det går ikke når han biter til jeg nesten besvimer.. :(

* okt08 og jan13 <3 *
 
Åja, og det hjelper ikke hverken å ignorere eller gi ham full oppmerksomhet.

* okt08 og jan13 <3 *
 
Åh,det er så vondt det! Her funka heldigvis tipsa på ammehjelpen. Før det ble bedre slutta jeg måltidet når hun bet og prøvde litt senere igjen... Har dessverre ingen tips til deg!
 
Uffdaa... Her har hun ikke tenner enda, men skal skrike ut om jeg finner gode tips!
 
Huff. Kanskje jeg skal være glad hun ikke har fått tenner enda. Håper du finner noe som hjelper. :)
 
Hva med sånne brystskjold? Mamma sa hun måtte bruke det da hun ammet broren min, fordi han bet sånn!
 
Au! Mi har fsktisk ikke bitt meg ennå, men venter på det hver gang jeg ammer nå.. Har ingen tips dessverre :/ Her bet hu seg selv i fingern i dag så hu begynte å hylgråte..

*Emma020213*
*på app'n*
 
Huff! Høres kjent ut! Vet akkurat hvor vondt det er! Håper han slutter snart og at sårene gror fort! :)
 
Beste tipset mitt mot såre bryst er Lanolin-krem fra apoteket... Kanskje det kan lindre litt :)
 
Back
Topp