Annikeen Forelsket i forumet 6 Jan 2010 #1 ...har premiere i dag på tvnorge! Noen som skal se det? :)
~Heijdii~ Lever livet ! VIP 6 Jan 2010 #4 Japp, men ser nok bare den ene episoden for jeg må ha med meg GLEE også![:D]
Arielle_ Forumet er livet VIP ❤ Aprilbarna19 ❤ 6 Jan 2010 #5 ORIGINAL: Heijdii Japp, men ser nok bare den ene episoden for jeg må ha med meg GLEE også![:D] ER DET TO ?? OH LYKKE[:D][:D][:D]
ORIGINAL: Heijdii Japp, men ser nok bare den ene episoden for jeg må ha med meg GLEE også![:D] ER DET TO ?? OH LYKKE[:D][:D][:D]
~Heijdii~ Lever livet ! VIP 6 Jan 2010 #6 ORIGINAL: Frk.VilleiTrusa ORIGINAL: Heijdii Japp, men ser nok bare den ene episoden for jeg må ha med meg GLEE også![:D] ER DET TO ?? OH LYKKE[:D][:D][:D] Jaa, e alltid det på premierer vettu.. nesten hvertfall!![8D][:D]
ORIGINAL: Frk.VilleiTrusa ORIGINAL: Heijdii Japp, men ser nok bare den ene episoden for jeg må ha med meg GLEE også![:D] ER DET TO ?? OH LYKKE[:D][:D][:D] Jaa, e alltid det på premierer vettu.. nesten hvertfall!![8D][:D]
Arielle_ Forumet er livet VIP ❤ Aprilbarna19 ❤ 6 Jan 2010 #8 ORIGINAL: Senator Malin Dæven.. Vampyren(?) var HOT.. NO SHIT !!! OMFG....[:o][:o][:o][:o][:o][:o]
~Heijdii~ Lever livet ! VIP 6 Jan 2010 #9 Så mye bedre ut en vampyrene i twilight hvertfall!![:D][8D]
Arielle_ Forumet er livet VIP ❤ Aprilbarna19 ❤ 6 Jan 2010 #10 ORIGINAL: Senator Malin ORIGINAL: Frk.VilleiTrusa ORIGINAL: Senator Malin Dæven.. Vampyren(?) var HOT.. NO SHIT !!! OMFG....[:o][:o][:o][:o][:o][:o] Men nå må jeg ikke ta helt av her,må ikke gjøre Ville sjalu..
ORIGINAL: Senator Malin ORIGINAL: Frk.VilleiTrusa ORIGINAL: Senator Malin Dæven.. Vampyren(?) var HOT.. NO SHIT !!! OMFG....[:o][:o][:o][:o][:o][:o] Men nå må jeg ikke ta helt av her,må ikke gjøre Ville sjalu..
Arielle_ Forumet er livet VIP ❤ Aprilbarna19 ❤ 6 Jan 2010 #12 ORIGINAL: KaKeMoNsTeReT faen,jeg glemte det[:'(][:@][X(] er det hver onsdag 20.30 eller?[8|] Det går enda,og er dobbel episode,og ja[:)]
ORIGINAL: KaKeMoNsTeReT faen,jeg glemte det[:'(][:@][X(] er det hver onsdag 20.30 eller?[8|] Det går enda,og er dobbel episode,og ja[:)]