valpespørsmål...

Gitte87

Elsker forumet
i dag var vi med dyrelege for valpen vår skulle ha vaksine[;)] å han va så flink.. blei id merka også..

men før helga så såg ej noe utslett på eine bakfoten hanna... å ho såg på d å sa at d kunne vær hudbetennelse...[&:]

men d kunne også komme fordi valper har sensitiv hud...

d e mange små røde prikker..

e d noe vi bør passe på? anna enn å se om d blir bedre eller verre?[&:]

ORIGINAL: SannaMor

Kan være valpekviser også, valper får kviser, som blir som røde nupper.. Men jeg vet ikke hvordan dette utslettet ser ut.. Så jeg kan ikke si med sikkerhet hva det er..

Men var litt rar plass for valpekviser, siden de pleier og komme på magen har jeg lest et sted.. Så jeg vet ikke..

Får håpe det ikke er noe farlig, og noe som går over :)

d ekje valpekviser... kjenner d ikke når du tar på d... bare ser d[&:]

Byttet for ?
kunne vært det, men siden den er så liten, så tror jeg du har holdt deg til foret oppdretteren bruker..

hmm.. jeg hadde nok bedt veterinæren ta en prøve av det jeg:) men så er jeg en hønemor når det gjelder hunden min da.. (vært hos veterinæren et par ganger mer enn nødvendig)[8D]

bytta for har vi ikke... men ej får bare holde et øye med d.. kommer til å løpe til dyrelegen hvis d blir verre[:D] hønemor delux!!!![:)][:)][:)]

Ja, man blir veeldig hønemor når man har hund, ihvertfall jeg[:)]
Vært hos dyrlegen 4-5 ganger på et halvt år, skal dit snart igjen, men det er fordi jeg skal brenne ned en klo som er bøyd dumt, så hunden setter seg fast i alt mulig:/

Åssen hund har du forresten ? Jeg har norsk lundehund:)

Forresten, har du andre hundespørsmål bør du stikke en tur på canis.no, og på forumet der, mange flinke og erfarne hundefolk der som gir mange bra råd[:)][:)]

vi har en jack russel terrier... veldig vilter å spretten.. men kjempe skjønn[:D]

canis har ej sjekka litt ut... men får bare stole på dyrelegen[:)]

Back
Topp