Valp som er varm inni ørene

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
Hvor varme skal de være lissom? Skal de være en sånn termperatur at du nesten ikke kjenner det.. eller er de litt varme av natur?

Synes valpen har litt varme ører.. inni... vet ikke om det er unormalt.. har liksom ikke lagt merke til det før..

Kjente akkurat på 2 av mine. En var iskald, den andre var lunken :P

Takk for svar;)

Hos min valp er den ikke kald.. ikke lunken.. varmere enn lunken.. bør jeg kanskje kontakte veterinær da? Eller er det bare mest sannsynlig feber? Om man skal merke feber på dyr.. så gir han ingen utslag.. han er helt seg selv;) Leken og kosete.. ikke noe mer søvnig enn ellers;)

hmmm.. er almenn tilstanden ned? eller er den leken? For å sjekke feber må¨du måle fra endetarmen. Og er litt motsatt enn oss mennesker. Hvis tempraturen er lavere enn kroppstemp. er det feber.

**Anim** skrev:
hmmm.. er almenn tilstanden ned? eller er den leken? For å sjekke feber må¨du måle fra endetarmen. Og er litt motsatt enn oss mennesker. Hvis tempraturen er lavere enn kroppstemp. er det feber.

Ok... men ville man ikke da ha kjent kalde ører da? Hvis det var feber? Eller blir de varme ved feber selv om tempen er lavere enn kroppstemperaturen? Om du skjønner hva jeg mener? :) hehe

Allmenntilstanden er helt normal.. like leken.. rampete.. kostete.. som alltid;) Sover heller ikke noe nevneverdig mer;)

Hva er normal kroppstemperatur på en hund egentlig?

mine er også varme i ørene. Vis han er helt normal ellers så er det vel ingenting å bekymre seg for?

Fikk målt tempen nå! Og den var på 37,9... ringte til dyreklinikken.. og det var gudskjelov ikke feber;)

Mammaen til Casper skrev:
mine er også varme i ørene. Vis han er helt normal ellers så er det vel ingenting å bekymre seg for?

Man vet jo aldri.. jeg visste jo ikke hva tempen hans var på.. datteren min har hatt 40 i feber hun.. kunne ikke merke det på henne... men alikevel så likte jeg ikke det..

Vår får bare varme ører ved ørebetennelse, men da lukter det skikkelig guffent og ørene blir røde inni...

Back
Topp