Vallergan

Kattepus

Glad i forumet
Og nå spør jeg bare de som har erfaringer med dette... Gidder ikke lage noe krangletråd siden det er så mange som har i mot det... (for søvnproblemer da)

Hvor gamle er barna?
Hvor mye får de?
Hvor lenge har de gått på det, og evt før dere begynte å trappe ned?
Og hvordan gikk det etter nedtrapping?

Ingen som har erfaringer`? Minstemann blir 2 i mai. Har fått 2 ml i ca 4 uker. Det har gått kjempefint. Dette er omtrent første gangen han har villet legge seg og sovet natta igjenom.
Trappet saaakte ned. Nå har vi kommet til 1 ml, og han vil ikke legge seg og vokner om natta igjen...

ORIGINAL: Kattepus

Og nå spør jeg bare de som har erfaringer med dette... Gidder ikke lage noe krangletråd siden det er så mange som har i mot det... (for søvnproblemer da)

Hvor gamle er barna? Hun er 11 mnd da hun startet
Hvor mye får de? Hun får 0,3 ml
Hvor lenge har de gått på det, og evt før dere begynte å trappe ned? Hun har gått på det siden lille julaften 08 og nedtrapping har ikke fungert så her har jeg fortsatt i og med at det ikke er farlig eller hun får noen bivirkninger av det.
Og hvordan gikk det etter nedtrapping? Har ikke startet, men tenker å avslutte helt og ikke trappe ned. Føler det er lettere, men trapper gradvis ned hvis jeg ser at "cold turkey" ikke virker.

dytter for deg

Back
Topp