Valker

nancy drew

Forumet er livet
Ok, jeg serverer vist fløte fra puppene og frøkna er blitt ganske trinn og har da endel halsvalker. I tillegg gulper hun endel og jeg må si jeg syns det er utrolig vrient å holde det reint og ikke minst tørt. Hvordan gjør dere det? Noen som har noen gode tips. Jeg prøver bare å vaske med vann og olje pluss tørke etterpå. Men er jo så vanskelig å komme til...

Eg tørker han godt, Også bruker eg pudder/talkum i valkene. Den hjelper på å holde det tørt. Bare pass på at den ikkje klumper seg [emoji4]

Husker det problemet med vesla, kunne lukte litt surt i de valkene, rett og slett. Må bare være nøye med å holde det tørt ja, og man får en teknikk på å løfte opp haka og valkene til babyen så man kommer til :p

Olje tror jeg at jeg ville latt være, det gjør jo at det blir liggende en sånn fuktig hinne etterpå.

Tørke under forsiktig og gå over med pudder

.

Potetmel kan jeg prøve for det har jeg jo her hjemme, men slikt babypudder kjøpes det på vanlige butikker eller er det apotek?

Potetmel kan jeg prøve for det har jeg jo her hjemme, men slikt babypudder kjøpes det på vanlige butikker eller er det apotek?

Venninna mi sa nettopp at de tidligere hadde kjøpt et fra dr greve som var litt dyrt, men oppdaget at de var like fornøyd med pudderet til neutral, og det får man vel kjøpt på matbutikker? Tror nok innholdet i slike pudder er mye det samme som potetmel. :p

Eg prøvde natusan sitt. Det var så fult i parfyme, så kjøpte eit på apoteket. [emoji4] a•pro sitt [emoji4] koster 95kr ca og varer lenge! [emoji4]

Last edited:
Wii potetmel var et supert triks i hverfall. Skal kjøpe babypudder men har ikke lyst på det fult av parfyme så blir potetmel fram til apotekture.

Kan man bruke potetmel i lysken også? Minien her har lett for å bli klam og irritert i huden mellom lysken og pungen.

Kan man bruke potetmel i lysken også? Minien her har lett for å bli klam og irritert i huden mellom lysken og pungen.

Ja! :) Petter stordal reiser alltid med en pose potetmel da han sliter med gnaging på rumpe og i balleregionen. Hahah ! Mannen min måtte og ty til dette en sommer da han hadde gnagsår med pungen. Funket utmerket og er helt naturlig

Back
Topp