Valk 1 og valk 2!

Cakegirl88

Forelsket i forumet
Mailykke <3
Haha!
Off i går var jeg på HM å kjøpte en bukse og to mammatightser, var livredd noen så meg :p
Er så dritt lei av at alt klemmer å når je har bukse eller tights så får jeg to pølser å føler meg sjikkelig feit. Så nå er jeg i gang meg mamma bukser. Sjuler det så godt jeg kan meg vie gensere men en ser det. Godt jeg kun jobber med mannfolk, satser på at de ikkje sjønner sånne ting :p hehe.
9 uker i morgen så snaaart 12 uker :-)

I know that feeling. Straks 9 uker her også og i natt har jeg vært våken med kjempe luftsmerter. Nå ser jeg ut som en hval :( :( gruer meg til å ta på arbeidsklærne, hvis jeg får dem på :o

Også kjøpt noen mamma klær så den oppblåste magen ikke får noe press, for det er virkelig ikke behagelig !!

Venter på lønn og da blir det shopping! Føler meg så uvel og feit! 11 uker i morgen!

Godt og høre at det ikke er bare jeg som er blitt noe større! :) hihi.. Har litt ekstra på kroppen fra før, så når jeg nå er såå oppblåst og i så mange forandringer vises det godt. Føler meg som en flodhest :p haha

Hvor får dere kjøpt gode mamma-bukser? :)

Godt og høre at det ikke er bare jeg som er blitt noe større! :) hihi.. Har litt ekstra på kroppen fra før, så når jeg nå er såå oppblåst og i så mange forandringer vises det godt. Føler meg som en flodhest :p haha

Hvor får dere kjøpt gode mamma-bukser? :)

Liker hennes og Mauritz jeg, eller er det mye fint å finne på finn også :)

Jeg har en strechjeans med høyt liv som redder meg, men det gjør vondt når den er til vask ;) Kanskje på tide å kjøpe inn litt her også.

Godt å se at det er flere enn meg. Har kjent en stund at buksene er stramme på magen, så begynte med mamma-bukser for snart en uke siden. Synes det er litt tidlig. Er nr.3, men en stund siden sist..
Vet ikke hvor langt vi er på vei, men tipper 7-8 uker..
Prøver å gå i vide topper og gensrer, men det ser ikke særlig bra ut.. :/
Gleder meg til å gå i stramme klær å vise det frem, -og at magen ser mer gravid ut, enn blubbis, haha :)

Back
Topp