Valgets kvaler....

x1xsnap

Elsker forumet
Ja, det dreier seg om valg av vinterpose. Og siden jeg er en vinglepetra uten like, så klarer jeg altså ikke å bestemme meg! Valget står mellom Odenwalder (den med rare bamsen i..) og Voksi urban (med rare pingvinen i) - tror jeg..... Aaaargh![:@] Det halda litt mot Oldenwalder, helt til hu på butikken sa at den ikke ble like myk etter vask! Og ei anna ei på samme butikk sa at Voksi Urban hadde hatt en del feil på glidelåsene... [8|][8|][8|]

Vet det har vært mange tråder om dette, men gidder ikke lete, så dermed laga jeg en ny! Så om dere vil dele erfaringene deres nok en gang, så blir jeg superglad for det... [:)][:)][:)]

Jeg er veldig fornøyd med Odenwalder.
Angrer IKKE på kjøpet.
Den er varm, bra glidelås, kan snurpes godt sammen når det er bitkaldt ute, posen er også veldig lang så den varer LENGE!!

har odenwalder, er kjempefornøyd.[;)]
kan ikke dele erfaringer om voksi urban, men har voksi classic også, en eldre pose med nytt trekk.. er kempefornøyd med denne også.

Jeg syns Odenwälder virker best. Ingen erfaring, jeg bare syns det. Og hvor ofte vasker man en dunpose? Ikke ofte..
Hvis du vasker den med 1/3 av vanlig mengde vaskemiddel (milo), og har tennisballer i maskinen burde det gå bra. Men du MÅ tørke den i trommel. På ikke altfor høy temp, og gjerne ca fire ganger. Det er veldig viktig at all dunen er helt tørr, hvis ikke kan det bli stivt og begynne å lukte.

Noterer tre stemmer til Odenwalder.... Og Fairy, takk for vaskeinstruks. Den biten må jeg hvertfall skrive ned...hehe.. [8D]

Noen flere??? [8|]

ORIGINAL: lene78

hehe - jeg har ikke peiling!

MEN jeg vil absolutt anbefale deg fjellpulkens sovepose jeg da...

Nei nei nei...Kan ikke ha flere alternativer... Da klarer jeg ikke å bestemme meg før i 2023... [8D]

Vi har voksi urban som barnehagepose og den er veldig bra....

Kan brukes til ungen er 6 (!) år, fordi det er med en forlengelse til posen, den kommer i fine farger, har ull i underlaget, osv.

er ikke voksi posen lengere enn Odenwalder da?

Mener de skal være like varme.. men odenwalder posen er ikke så tett som voksien;)

ORIGINAL: Fleur

Kan brukes til ungen er 6 (!) år, fordi det er med en forlengelse til posen, den kommer i fine farger, har ull i underlaget, osv.

Ja, det med at posen kan brukes til ungen er 6 år?? Tipper jeg har bruk for pose i 2-3 år egentlig jeg da.. Er vel ikke mange unger som vil sitte i vogn lenger enn det.. Kanskje poenget med at den er så lang er at den kan brukes til sovepose etterpå?? Hmmm... Ull i underlaget er et pluss ja.. og fine farger er det. Vil ha brun pose![:)]

Jeg har to voksiposer
En voksi classic (den originale)

Og denne:

Vet ikke hva sistnevnte heter, men jeg elsker den for føler den classice blir så klumpete i forhold[:-]
Men begger er som sagt fra Voksi

Vår odenwalder er like myk og deilig etter 2 år i bruk[;)]

ORIGINAL: snap

ORIGINAL: Fleur

Ja, det med at posen kan brukes til ungen er 6 år?? Tipper jeg har bruk for pose i 2-3 år egentlig jeg da.. Er vel ikke mange unger som vil sitte i vogn lenger enn det.. Kanskje poenget med at den er så lang er at den kan brukes til sovepose etterpå?? Hmmm... Ull i underlaget er et pluss ja.. og fine farger er det. Vil ha brun pose![:)]

Ja, vi har brun pose, den er kjempefin. Ganske mørk brun [:)][:)]

opp med seg.... [:)]

Ja, da blir det Odenwalder da siden så få argumenterer for Voksi urban... [;)]

Thanx chickies!! [:D][:D][:D]

odenwalder[:)]

Back
Topp