valgets kvaler

lillesøsterellerbror

Elsker forumet
Juli13-jentene
Jeg har sykt lyst på ny jobb, men så har jeg også litt lyst på en liten en til.. Son at det kansje kommer en til sommeren neste år... Men så har jeg jo sååååå syyyyyykt lyst på ny jobb.. Føler ikke jeg kan få ny jobb i august å bli gravid rett etter liksom.. arrrhhhhh....

Wath to doooooo.....
 
Nei det er litt vanskelig det der... Men har du søkt på noe? Og har dere begynt å prøve? Ikke sikkert at verken jobb eller baby sitter på første forsøk ;) Men om så var, kunne du ikke fortsatt de mnd det gjald i gammel jobb, og begynt å søke mens du var i perm? Og forresten, HVOR har du blitt av på facebook???? ;)
 
Hei wenkem.. Eg e vekke fra facebook...!!!!! Men fortsatt å nå på tlf:)  Har søkt litt jobb nå,men tror nok d blir litt babyprøving i november ser d ut te:) Spent:):)
 
Hei. Var gravid då eg fekk meg ny jobb. Var i jobb i 5 måneder, etter det fekk eg svangerskapspengar til permisjonen begynte. Jobba som einaste dame i eit mannsdominert yrke, men kollegaene har berre vore positive til meg frå dag 1.

 Så ikkje bry deg om kva dei på jobben måtte tenke! Lykke til!
 
du vet jo ikke hvor lang tid det vil ta før du evt vil bli gravid så om det passer så hadde jeg nok kjørt på :D
 
Back
Topp